اپ پلی استیشن با قابلیت ها و ظاهری کاملا جدید به روزرسانی شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، بسیاری از افرادی که با کنسول پلی استیشن 4 و همین طور اکانت پلی استیشن نتورک سروکار داشته اند، احتمالاً با برنامه PlayStation App هم روی گوشی های با سیستم عامل اندروید و آی او اس آشنایی دارند و از مزایا و معایب آن مطلع هستند. سونی با انتشار نسخه جدیدی از اپلیکیشن پلی استیشن تا حد زیادی ویژگی های این برنامه را بهبود و گسترش داده است.

اپ پلی استیشن با قابلیت ها و ظاهری کاملا جدید به روزرسانی شد

سونی با ارائه نسخه جدید اپلیکیشن پلی استیشن برای گوشی های هوشمند، سعی داشته تا کاربرد این برنامه را بهتر کند و استفاده از آن را برای مخاطبان راحت تر و مناسب تر سازد. اولین تغییر قابل مشاهده و معین این نسخه جدید، به روز شدن رابط کاربری آن است. با طراحی دوباره این برنامه، صفحه اصلی و رابط کاربری آن هم دگرگون شده و اکنون سریع تر می توانید بین صفحه مختلف جستجو کنید و ببینید که دوستانتان مشغول چه اثری هستند یا حتی سریعا تروفی های خود یا دوستانتان را ببینید.

یکی از مسائلی که کاربران با آن روبه رو بودند، جدا بودن برنامه پلی استیشن و برنامه مخصوص پیغام های پلی استیشن بود. اکنون با طراحی دوباره اپلیکیشن پلی استیشن، سونی این دو برنامه را با هم ترکیب نموده و آن را در یک برنامه قرار داده است. از این به بعد برنامه مخصوصی برای پیا م ها وجود ندارد و هواداران در قالب همین برنامه جدید می توانند کارکرد هر دو برنامه را انجام دهند.

با تغییرات صورت گرفته در اپلیکیشن پلی استیشن، اکنون می توانید در این برنامه از پیغام های صوتی یا پیغام های گروهی صوتی (Party Groups) با ظرفیت 15 نفر استفاده کنید. همچنین سونی دوباره تأکید نموده که با توجه به نقدها صورت گرفته از به روزرسانی 8.00 کنسول پلی استیشن 4، آن ها به بازخوردهای مخاطبان توجه نموده اند و هرچند اکنون نمی توانند اطلاعات بیشتری بدهند اما درصدد برطرف کردن مسائل ایجاد شده و برطرف نگرانی های کاربران هستند.

علاوه بر این، در طراحی جدید اپلیکیشن پلی استیشن، جستجو در پلی استیشن استور هم بسیار راحت تر و سریع تر شده و می توانید حتی با قابلیت ریموت دانلود، به وسیله گوشی دانلودهایتان را به صورت اتوماتیک در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 انجام دهید. همچنین با عرضه کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 می توانید از ویژگی های جدید و خاص این برنامه در آن کنسول استفاده کنید و اکانت خود را به وسیله گوشی مدیریت کنید.

هم اکنون می توانید اپلیکیشن پلی استیشن را روی گوشی های هوشمند خود دانلود یا به روزرسانی کنید و از ویژگی های جدید و کاربردی آن بهره مند شوید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپ پلی استیشن با قابلیت ها و ظاهری کاملا جدید به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپ پلی استیشن با قابلیت ها و ظاهری کاملا جدید به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید