ایجاد 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کمیته امداد از برنامه این نهاد برای ایجاد 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تا سرانجام سال خبر داد و گفت: 11 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال برای مددجویان پیش بینی شده است.

ایجاد 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نوکیا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری اضافه کرد: براساس فرامین رهبر معظم انقلاب، توانمندسازی خانواده های تحت حمایت در راس برنامه های کمیته امداد قرار گرفته است و اشتغال به نام یکی از ابعاد اصلی توانمندسازی مورد توجه جدی این نهاد است.

وی اشتغال، مسکن و توسعه فرهنگ خودباوری را سه رکن اساسی توانمندسازی مددجویان دانست و ادامه داد: در زمینه اشتغال اقدامات خوبی اجرا شده و تاکید داریم بحث مشاغل دانش بنیان و فعالیت های استارتاپی در برنامه اشتغال زایی کمیته امداد توسعه یابد که در این عرصه هم کار های بزرگی اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه حدود 60 درصد خانواده های تحت حمایت کمیته امداد را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، گفت: توسعه مشاغل خانگی برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است، اما نباید وظایف مقدس مادری، تحت الشعاع اشتغال قرار بگیرد؛ که این مهم از طریق توسعه مشاغل خانگی ممکن است.

وی نام کرد: براساس تجارب 40 ساله کمیته امداد در حوزه اشتغال، این نهاد آمادگی دارد مسئولیت اشتغال خانگی و روستایی کشور را قبول کند و مجلس شورای اسلامی هم در این زمینه اعلام همکاری کرده و این طرح در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ایجاد 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید