بازداشت هشت نفری که بلیت دربی را در بازار سیاه می فروختند

به گزارش وبلاگ نوکیا، سعید فتاحی در مورد بلیت فروشی دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: ما تعداد 78 هزار و 168 جایگاه برای تماشاگران در نظر گرفته ایم درحالی که گفته شده تنها 59 هزار بلیت فروخته شده و معین نیست منبع این صحبت ها از کجاست، چرا که صحت ندارد.

بازداشت هشت نفری که بلیت دربی را در بازار سیاه می فروختند

وی تأکید کرد: به دلیل اینکه باید طرفداران دو تیم از یکدیگر جدا باشند، فقط در 20 درصد استادیوم بلیت فروشی نمی گردد، بلکه مابقی در اختیار طرفداران قرار می گیرد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که آیا باز هم بازار سیاه برای فروش بلیت وجود داشت؟ اضافه کرد: نیروی انتظامی 8 نفر را به دلیل فروش بازار سیاه بلیت دستگیر کرد.

فتاحی توضیح داد: خود من به وسیله یک سایت به یکی از آنها زنگ زدم که وی به من گفت به درب غربی بیا تا به تو بلیت بدهم. من شماره او را به پلیس دادم که پلیس این فرد خاطی را دستگیر کرد.

وی گفت: خوشبختانه امروز بلیت فروشی نظم خوبی داشت و تماشاگران از این موضوع راضی بودند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در انتها در پاسخ به این پرسش که فینال جام حذفی چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعلام کرد: با توجه به اینکه فینال جام حذفی باید در خرداد ماه برگزار گردد، مطمئناً این دیدار در شهر خرمشهر برگزار نمی گردد و ما محل دیگری را برای این دیدار در نظر خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازداشت هشت نفری که بلیت دربی را در بازار سیاه می فروختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت هشت نفری که بلیت دربی را در بازار سیاه می فروختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید