لیگ برتر فوتبال، رجحان ارزشمند استقلال مقابل ماشین سازی، تیمِ شفر به قهرمانی امیدوارتر شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، هفته بیست وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی تبریز پیگیری شد.

لیگ برتر فوتبال، رجحان ارزشمند استقلال مقابل ماشین سازی، تیمِ شفر به قهرمانی امیدوارتر شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی تبریز در چارچوب دیدارهای هفته بیست وششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 20:15 امروز (چهارشنبه) در استادیوم آزادی شروع شد و با رجحان یک بر صفر استقلال انتها یافت. مهدی قائدی در دقیقه 76 برای استقلال گلزنی کرد. در دقیقه 1+90 این بازی نیز امید نورافکن با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا استقلال بازی را 10 نفره به انتها برساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، خسرو حیدری (46 - محمد دانشگر)، میثم تیموری، علی کریمی، امید نورافکن، پاتوسی، فرشید اسماعیلی (71 - مهدی قائدی)، داریوش شجاعیان (63- ایسما) و گادوین منشا.

ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی زادگان، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، فرید کریمی (84 - محسن یوسفی)، رضا خالقی فر، احمد زنده روح، سعید مهری، سیدمحمد خرم حسینی (66 - احسان تأییدی)، احمد مهدی زاده و جای کویتونگو (72 - یوسف سیدی).

داور: سیدمهدی سیدعلی

نیمه اول

دقیقه 1: جای کویتونگو می توانست در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی قرار بگیرد، اما پیش از ورود به محوطه جریمه تعادل خود را از دست داد تا حسینی صاحب توپ گردد. مهاجم ماشین سازی معتقد بود روی او خطا انجام شده است، اما داور ادامه مسابقه را بیان کرد.

دقیقه 3: پاس در عرض پشت محوطه جریمه ماشین سازی در حالی به امید نورافکن رسید که کسی را مقابل خود نداشت و شوت خود را به سمت دروازه شلیک کرد، اما دخسوس با توجه به قدرت کم این شوت به راحتی توانست توپ را مهار کند.

دقیقه 5: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال در رفت و برگشت بیرون محوطه جریمه به سعید مهری رسید. این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه و عبور از بین مدافعان شوتی سنگین را به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که حسینی با واکنشی به موقع مانع از باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 14: خسرو حیدری از سمت راست محوطه جریمه ماشین سازی ارسالی بلند به تیر دوم داشت که پیش از استفاده گادوین منشا از این ارسال دقیق، مدافعان ماشین سازی تن به کرنر دادند.

دقیقه 26: حمله همه جانبه استقلالی ها به سمت دروازه ماشین سازی نتیجه بخش نبود تا داریوش شجاعیان پشت محوطه جریمه این تیم صاحب توپ گردد. شوت شجاعیان به سمت دروازه ماشین سازی هم راهی به جایی نداشت و از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 32: پاس روزبه چشمی از میان دفاع چند لایه ماشین سازی در سمت راست به خسرو حیدری رسید که ارسال خطرناک او روی دروازه با واکنش دخسوس راهی کرنر شد.

دقیقه 35: حرکت انفرادی علی کریمی به سمت محوطه جریمه ماشین سازی به شوت او از پشت محوطه جریمه ختم شد که توپ از بالای دروازه عبور کرد تا تبدیل به اوت گردد.

دقیقه 42: پژمان منتظری در محوطه جریمه ماشین سازی صاحب توپ بود که قصد داشت با پاسی به دهانه دروازه این تیم روزبه چشمی را صاحب توپ کند، با این حال دخسوس با واکنشی سریع توپ را از منطقه خطر دور کرد.

نیمه دوم

دقیقه 49: ارسال روی دروازه ماشین سازی با خروج دخسوس از درون دروازه نافرجام بود تا موقعیت استقلالی ها از دست برود.

دقیقه 50: کویتونگو در فراری سریع به سمت دروازه استقلال می توانست صاحب موقعیت گل گردد که پیش از ورودش به محوطه جریمه با خطا متوقف شد. داور مسابقه هم امید نورافکن را که بازیکن خطاکار بود، با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 52: مصدومیت دخسوس باعث توقف بازی شده بود که بین بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه استقلال درگیری ایجاد شد. این درگیری در نهایت با نشان دادن کارت زرد به روزبه چشمی و محمدحسین کنعانی زادگان به انتها رسید.

دقیقه 54: پشت محوطه جریمه استقلال توپی به رضا خالقی فر رسید که شوت این بازیکن از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 55: کویتونگو خطایی مرتکب شده بود که روزبه چشمی قصد داشت بازی را سریع تر شروع کند، اما برای جلوگیری از این اتفاق ضربه ای به چشمی وارد کرد که به همین دلیل از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 62: خیمه سنگین استقلالی ها روی دروازه ماشین سازی در دو مرحله می توانست منجر به باز شدن دروازه این تیم گردد، اما شوت بازیکنان استقلال توسط مدافعان دفع شد تا این خطر دور گردد.

دقیقه 74: فرید بهزادی کریمی به دلیل ایجاد مشکل برای پاتوسی روی ضربه ایستگاهی، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 76: پاس پاتوسی از میانه میدان به پشت مدافعان ماشین سازی برای مهدی قائدی با ضربه این بازیکن تبدیل به گل استقلال شد. قائدی در شرایطی که دخسوس از دروازه بیرون آمده بود، توپ را از بالای سر او وارد دروازه کرد.

دقیقه 1+90: امید نورافکن با انجام خطایی دیگر پشت محوطه جریمه استقلال، کارت زرد دیگری گرفت تا با دریافت دومین کارت از زمین بازی اخراج گردد.

دقیقه 2+90: ارسال روی دروازه استقلال به تیر دوم، ضربه سر خطرناکی را از سوی محمدحسین کنعانی زادگان به همراه داشت که سیدحسین حسینی تن به کرنر داد.

دقیقه 3+90: توپی که پشت محوطه جریمه برای سعید مهری فراهم شده بود، شوت خطرناک این بازیکن را به دنبال داشت که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد.

به گزارش وبلاگ نوکیا، استقلال با پیروزی در این دیدار 50 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد که با توجه به توقف پرسپولیس مقابل ذوب آهن فاصله خود را نیز با صدرجدول به امتیاز پنج رساند. تراکتورسازی نیز با یک بازی کمتر و 49 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، رجحان ارزشمند استقلال مقابل ماشین سازی، تیمِ شفر به قهرمانی امیدوارتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، رجحان ارزشمند استقلال مقابل ماشین سازی، تیمِ شفر به قهرمانی امیدوارتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید