بازدید رئیس کمیته المپیک از فدراسیون هندبال

به گزارش وبلاگ نوکیا، در این بازدید، دکتر کیکاووس سعیدی دبیرکل، عبدی افتخاری عضو هیأت اجرایی، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و مسئول امور المپین ها و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، دکتر صالحی امیری را همراهی کردند و در ابتدا علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال گزارشی از عملکرد این فدراسیون و شرایط موجود هندبال کشور ارائه کرد و سپس رؤسای کمیته ها و اعضا فدراسیون نقطه نظرات خود را ارائه کردند. در این دیدار الله کرم استکی لژیونر هندبال کشورمان و همچنین مهدی بیجاری ملی پوش سابق تیم ملی کشورمان نیز حضور داشتند.

بازدید رئیس کمیته المپیک از فدراسیون هندبال

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

سپس سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با ابراز امیدواری نسبت به آینده هندبال ایران سخنانی در این خصوص اظهار کرد.

در انتها نیز دکتر صالحی امیری از الله کرم استکی، مهدی بیجاری و علی اکبر ریاحی با اهدای هدیه ای تقدیر کرد و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز با اهدای تندیس فدراسیون هندبال به رئیس کمیته ملی المپیک از حمایت های وی از رشته هندبال تقدیر و تشکر کرد و همچنین پاکدل در این دیدار با اهدای هدیه ای به علی اصغر رحیمی عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک را تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازدید رئیس کمیته المپیک از فدراسیون هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس کمیته المپیک از فدراسیون هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید