با ارزش ترین برند خودروسازی دنیا کدام است؟

به گزارش وبلاگ نوکیا، مرسدس بنز در رده بندی بهترین برندهای دنیا در سال 2018 میلادی، عنوان با ارزش ترین خودروسازی لوکس دنیا را از آن خود کرد.

با ارزش ترین برند خودروسازی دنیا کدام است؟

به گزارش وبلاگ نوکیا به نقل از وب سایت Automotive World، به تازگی موسسه اینتربرند که به طور سالانه یک فهرست از باارزش ترین برندهای دنیا را منتشر می نماید، با انتشار یک گزارش و رده بندی جدید از بهترین و با ارزش ترین برندهای مختلف دنیا در سال کنونی 2018 میلادی پرده برداری نموده است.

در این فهرست، شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن که سالها عنوان با ارزش ترین برند فعال در صنعت خودروسازی را در دنیا به خود اختصاص می داد، این بار جای خود را به دایملر آلمان، شرکت مادر مرسدس بنز، داده است.

این برند لوکس ساز آلمانی که در صندلی هشتم این رده بندی و نخستین خودروساز لوکس در دنیا قرار گرفته است، تنها برند اروپایی حاضر در میان 10 نام تجاری برتر سازمان اینتر برند ایالات متحده آمریکا به شمار می رود. ارزش این شرکت نیز 48.6 میلیون دلار در مقایسه با سال 2017 میلادی افزایش یافته است.

در این رده بندی، عواملی همچون نوآوری، انعطاف پذیری و اصالت در طراحی تاثیرگذار بوده اند تا این برند آلمانی را در صدر فهرست برترین شرکت های دنیا قرار دهد.

از دیگر عواملی که سازمان اینتر برند در این رده بندی هرساله آنها را در نظر می گیرد، می توان به عملکرد مالی محصولات و خدمات برند، نقش برند در فرایند تصمیم گیری خرید و قدرت برند در رابطه با حفاظت از درآمد آتی اشاره نمود.

این در حالیست که بزرگترین رقیب مرسدس بنز، بی ام و در صندلی سیزدهم این فهرست رده بندی جای گرفته است. گفتنی است که اپل، گوگل و آمازون به ترتیب در رتبه های نخست تا سوم این فهرست جای گرفته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با ارزش ترین برند خودروسازی دنیا کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ارزش ترین برند خودروسازی دنیا کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید