ببینید، تریلر نو Sonic Frontiers به مبارزات و مهارت های بازی می پردازد

به گزارش وبلاگ نوکیا، کمپانی سگا (Sega) به تازگی تریلر جدیدی از بازی Sonic Frontiers منتشر نموده است که سیستم مبارزات و درخت مهارت آن را معرفی می نماید.

ببینید، تریلر نو Sonic Frontiers به مبارزات و مهارت های بازی می پردازد

در تازهترین ماجراجویی سونیک در صنعت بازی های ویدیویی، به نظر می رسد که دنیاها در حال برخورد و تداخل با یکدیگر هستند. در داستان این نسخه، در جستجوی زمردهای گمشده آشوب، سونیک در جزیره ای باستانی که مملو از موجودات غیرعادی است گیر افتاده است. در این میان او باید با انبوهی از دشمنان قدرتمند مبارزه نموده و دنیایی از اکشن، ماجراجویی و رمز و راز را کشف کند.

در این نسخه سونیک برای اولین بار دارای یک درخت مهارت پر از توانایی های تازه هیجان انگیز و قدرتمند برای یادگیری است. برای باز کردن مهارت های تازه، باید آیتم های مختلفی را از دشمنان و بعلاوه در اطراف جزایر بازی جمع آوری کنید. سونیک البته مجموعه حرکات استاندارد خود را نظیر Homing Attack ،Drop Dash و Stomp را از همان ابتدای بازی در دسترس دارد. با این حال این حرکات شاید در ابتدا برای مبارزه کافی باشند اما شما باید مهارت های تازهی را کسب کنید.

در واقع همانطور که در بازی پیشرفت نموده و سطح سونیک بالاتر می رود، دشمنان شما نیز قدرتمندتر می شوند. کمبوها راه خوبی برای پیروزی در نبرد هستند، به خصوص زمانی که با مهارت تازهی به نام فانتوم راش (Phantom Rush) همراه باشند. پس از حمله های متوالی به دشمنان، نوار کمبوی سونیک پر می گردد. در ادامه هنگامی که کمبو متر به حداکثر برسد، فانتوم راش فعال شده و قدرت حملات شما تا زمانی که مقدار نوار ذکر شده به صفر برسد، تقویت می گردد.

برای وارد کردن آسیب زیاد با استفاده از یک انفجار، می توانید از Sonic Boom بهره ببرید که امواجی را به دشمن وارد می نماید. یکی دیگر از گزینه ها برای از بین بردن دشمنان، Wild Rush است؛ یک حمله زیگزاگی پر زرق و برق که باعث می گردد تا با نیروی زیادی به هدف خود برخورد کنید. از طرفی بعضی از دشمنان در Sonic Frontiers سپر یا مانعی دارند که از آن ها محافظت می نماید. سپر آن ها را با می توانید با قابلیت Cyloop بشکنید و آسیب زیادی به آن ها وارد کنید.

در طول مبارزه، باید سبک حریفان خود را مطالعه کنید و برترین استراتژی را برای مقابله با آن ها پیدا کنید. برخورد با نوعی دشمنان به نگهبانان به چیزی بیش از استفاده از حملات ساده احتیاج دارد. بسیاری از آن ها از شما می خواهند که قبل از رسیدن به نقطه ضعف اصلی شان، ابتدا با مکانیک های رزمی منحصر به فرد خود با آن ها درگیر شوید.

در این میان آزمایش توانایی های تازه و کشف نقاط ضعف هر دشمن به شما یاری می نماید تا به راحتی آن ها را شکست دهید. بعلاوه با پری کردن (Parry) در حین مبارزه می توانید از حرکات دشمنان خود علیه آن ها بهره ببرید. یک جلوه بصری خاص در بازی به شما امکان می دهد تا متوجه شوید که دشمن در حال حمله است. اگر به میزان کافی سریع واکنش نشان دهید، می توانید حمله او را متوقف نموده و به او ضدحمله بزنید.

بازی Sonic Frontiers در 8 نوامبر 2022 (17 آبان 1401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید، تریلر نو Sonic Frontiers به مبارزات و مهارت های بازی می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید، تریلر نو Sonic Frontiers به مبارزات و مهارت های بازی می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید