آنالیز گزینه های سرمربیگری تراکتور

به گزارش وبلاگ نوکیا، مسئولان تیم فوتبال تراکتور در حال آنالیز گزینه های راهنمایی این تیم برای فصل بعد هستند.

آنالیز گزینه های سرمربیگری تراکتور

به گزارش ، مدیران باشگاه تراکتور بعد از استعفای ساکت الهامی این روز ها در حال آنالیز گزینه های مدنظر خود هستند تا بهترین مربی را برای راهنمایی تیم خود انتخاب نمایند.

علی دایی گزینه جدی راهنمایی سرخپوشان تبریزی برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال بود و حتی شنیده شد که دایی با تراکتوری ها به توافق رسیده است، اما در نهایت حضور آقای گل دنیا در تبریز به علت مخالفت خانواده اش منتفی شد.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان هم یکی از گزینه های راهنمایی سرخپوشان تبریزی بود، اما نکونام قراردادش را با فولادی ها تمدید کرد و سرمربیگری تراکتور را برای فصل آینده برعهده نمی گیرد.

علیرضا منصوریان و علی کریمی مدنظر مدیران تراکتور برای راهنمایی تیمشان در فصل بعد لیگ برتر فوتبال هستند، اما به نظر نمی رسد که هیچکدام از آن ها روی نیمکت فنی تراکتوری ها بنشینند.

الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی همیشه در بین گزینه های راهنمایی تراکتوری ها مطرح می گردد و این بار هم شنیده می گردد که دژاگه، این مربی را به تراکتوری ها معرفی نموده است تا او را به خدمت بگیرند. البته گفته می گردد باشگاه تراکتور برنامه ای برای جذب نوری ندارد و اولویت آن ها انتخاب یکی از مربیان داخلی است.

مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در بین گزینه های سرمربیگری تراکتور قرار گرفته است، اما این مربی هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

به هر حال مسئولان تراکتور باید هر چه سریعتر شرایط سرمربی تیم خود را تعیین نمایند تا بازیکنان جدید را با نظر سرمربی خود به خدمت بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز گزینه های سرمربیگری تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز گزینه های سرمربیگری تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید