تمرین استقلالی مورد توجه کی روش در اردوی تیم ملی

به گزارش وبلاگ نوکیا، هافبک استقلال با حضور در اردوی تیم ملی در آستانه تجربه دومین جام جهانی است.

تمرین استقلالی مورد توجه کی روش در اردوی تیم ملی

روزبه چشمی یکی از سورپرایز های کارلوس کی روش در اعلام لیست جدیدش برای حضور در تمرینات آماده سازی و ریکاوری در هفته های منجر به جام جهانی است که در ایفمارک با انگیزه بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان کار می نماید تا دوباره در لیست نهایی قرار بگیرد.

این بازیکن که در دوره قبلی حضور کی روش در ایران یکی از مهره های مورد اعتماد او بود و در نخستین بازی تیم ملی در جام جهانی 2018 مقابل مراکش هم 90 دقیقه به میدان رفت و عملکرد خوبی در رجحان یک بر صفر ایران داشت، حالا دوباره به اردو ها دعوت شده و سعی دارد جزو مسافران قطر باشد.

روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن ترین مدافع وسط ایران را از کی روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده و با توجه به اینکه در استقلال به عنوان هافبک دفاعی استفاده می گردد، بعید نیست در تیم ملی هم با پست متفاوتی نسبت به چهار سال قبل بازی کند.

کاپیتان دوم استقلال که فصل خوبی زیر نظر ساپینتو پشت سر گذاشته و بازیکن ثابت این تیم در خط میانی بوده، برای دومین هفته متوالی در محل تمرین و ریکاوری تیم ایران در ایفمارک حضور یافت تا از شرایط ذهنی و فنی در جو اردوی ملی قرار بگیرد و از نزدیک زیر نظر دستیاران کی روش به تمرین بپردازد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تمرین استقلالی مورد توجه کی روش در اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین استقلالی مورد توجه کی روش در اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید