تمساح سواری یک لاک پشت جسور!

به گزارش وبلاگ نوکیا، مردی از فلوریدا لحظه خنده داری را ثبت نموده است که یک لاک پشت بسیار جسور ه پشت تمساح 3 متری سوار شده است.

تمساح سواری یک لاک پشت جسور!

به گزارش وبلاگ نوکیا، جف هنینگر، عکاس حیات وحش، روز دوشنبه در حالی که در نزدیکی برکه ای در تامپا قدم می زد، این برخورد غیرعادی را ثبت کرد.

او که از رفتار تمساح شگفت زده شده بود، این عکس را در فیس بوک خود منتشر کرد.

هنینگر به یاهو نیوز گفت که شاهد لحظات منحصر به فرد حیوانات بوده است، اما گفت که این رویداد خاص یکی از برترین ها بوده است، شما واقعاً نمی توانید چنین چیز هایی را در هیچ جای دیگری ببینید..

هنگامی که او منطقه را ترک کرد و یک ساعت بعد بازگشت، دو دوست خزنده هنوز با هم در حال معاشرت بودند، اما این بار لاک پشت برای مدتی به تنهایی به کنده درختی نزدیک شده بود.

هنینگر گفت که تجربه زیادی با تمساح ها دارد و گفت: به نظر می رسد که آن ها چندان به [دیگر حیوانات] اهمیت نمی دهند.

او اضافه کرد: بیشتر تمساح ها ترس طبیعی از انسان دارند، اما به غیر از آن، معمولا فضای خود را با پرندگان، لاک پشت ها و سایر حیوانات تقسیم می نمایند.

این عکس هنینگر تعداد زیادی بازدید و نظرات را در صفحه فیس بوک او به همراه داشت.

به گفته سازمان حفاظت از حیات وحش و ماهی فلوریدا، تمساح ها شکارچیان فرصت طلبی هستند که به شکار گونه هایی می پردازند که فراوان و در دسترس هستند.

لاک پشت ها اغلب جزء اصلی رژیم تمساح های بالغ هستند - که شامل مارها، پستانداران کوچک و پرندگان می گردد.

طبق گزارش کمیسیون حیات وحش استانی، حدود 1.3 میلیون تمساح در فلوریدا زندگی می نمایند.

این استان دارای بیش از 30 گونه لاک پشت بومی است که بیشتر آن ها در آب های شیرین یافت می شوند. هر دو خزندگان را می توان در برکه ها، مرداب ها، رودخانه ها و تالاب ها یافت.

منبع: فرارو

به "تمساح سواری یک لاک پشت جسور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمساح سواری یک لاک پشت جسور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید