توسعه دهندگان گیم گالوم بابت کیفیت بسیار پایین بازی شان، پوزش خواستند

به گزارش وبلاگ نوکیا، توسعه دهندگان گیم گالوم The Lord of the Rings: Gollum پس از انتقاد شدید منتقدان و بازیکنان از این بازی، پوزش خواستند.

توسعه دهندگان گیم گالوم بابت کیفیت بسیار پایین بازی شان، پوزش خواستند

این بازی در پی انتقاد منقدها و بازیگران به علت گیم پلی ضعیف، گرافیک اصلاح نشده و باگ های فراوان،بسیار بدنام شده است. در پیغامی که به توییتر و استیم ارسال شده است، Daedalic Entertainment می گوید از تجربه بد بازی متاسف است.

در این پیغام آمده است: ما اذعان داریم و عمیقاً متأسفیم که این بازی انتظارات شما را برآورده ننموده. ما واقعاً برای بازخورد شما ارزش قائل هستیم و فعالانه به صدای شما گوش می دهیم، نظرات شما را می خوانیم و نقدها و پیشنهادات سازنده ای را که ارائه نموده اید تجزیه و تحلیل می کنیم.

این استودیو اضافه می نماید که روی برطرف بعضی از باگ ها و مسائل عملکردی که بازیکنان تجربه نموده اند کار می نماید و می گوید که کاربران را از پیشرفت این مسیر اصلاح، مطلع می نماید.

شخصیت گالوم در جریان رویداد های The Fellowship of the Ring رخ می دهد و یک بازی اکشن ماجراجویی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی است. (قرار است اواخر سال جاری به نینتندو سوییچ بیاید.)

عمل اسلیو معده
رزرو هتل
خرید ساک پارچه ای

در طول بازی، شما کنترل گالوم و دو شخصیت او را در دست می گیرید و سعی می کنید دزدکی در اطراف اورک ها بچرخید و از موردور فرار کنید. متأسفانه، طولی نکشید که پس از انتشار آن در روز پنجشنبه، نقد های منفی به صورت سیل آسا آغاز شدند.

سایت Polygon می نویسد که این بازی انگار فاقد شخصیت است، GameSpot خاطرنشان می نماید که بیش از 120 بار در 11 ساعت بازی از کار افتاده است و IGN می گوید بازی کردن آن خوشحالتان نخواهد کرپ. نسخه رایانه شخصی بازی در حال حاضر دارای امتیاز 41 در متاکریتیک و امتیاز منفی بسیار در استیم است. با در نظر گرفتن این موضوع، معین نیست که توسعه دهندگان بازی چقدر می توانند برطرف باگ نمایند و اصلا این کار عملی است یا نه.

گالوم تنها بازی ای نیست که اخیراً با مشکل راه اندازی روبرو شده است. تنها چند هفته پس از عذرخواهی Naughty Dog از گیمرها به علت بازی پر از باگ The Last of Us Part 1 در ماه گذشته، EA عذرخواهی مشابهی را در خصوص مسائل عملکردی نسخه PC Star Wars: Jedi Survivor انجام داد.

منبع: یک پزشک

به "توسعه دهندگان گیم گالوم بابت کیفیت بسیار پایین بازی شان، پوزش خواستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه دهندگان گیم گالوم بابت کیفیت بسیار پایین بازی شان، پوزش خواستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید