تیم آلومینیوم اراک درگیرانه بازی می نماید، مهدی شیری به فولاد می آید

به گزارش وبلاگ نوکیا، حمیدرضا رجبی بعد از ظهر امروز شنبه در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر آلومینیوم اراک بیان نمود: فردا بازی سخت مقابل آلومینیوم اراک داریم. تیمی که بسیار دونده و پرتلاش است و درگیرانه بازی می نماید.

تیم آلومینیوم اراک درگیرانه بازی می نماید، مهدی شیری به فولاد می آید

مربی تیم فولاد خوزستان اضافه کرد: این تیم بازیکنان سرعتی در خط جلوی خود دارد و همین باعث می گردد کار ما بسیار سخت گردد و امیدواریم بتوانیم برترین نمایش را داشته باشیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درباره جذب بازیکنان اظهار کرد: تا به امروز پیروز به جذب 5 بازیکن شده ایم و درباره مهدی شیری نیز مذاکرات انجام شده و توافقات انجام شده است تا در چند ساعت آینده به تیم ما ملحق گردد. درباره بازیکن آسیایی نیز چون هنوز زمان داریم در چند روز آینده باشگاه همچنان پیگیر است تا یک بازیکن آسیایی جذب گردد.

رجبی گفت: در دو سال اخیر با توجه به بسته بودن پنجره ما به تیم بسیار فشار آمد و سال جاری هم با توجه به اینکه از ابتدای فصل همراه با تیم نبودیم، شرایط را برای تیم سخت می نماید اما با تمام انرژی و توان سعی می کنیم از نام بزرگ فولاد دفاع کنیم تا بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز از مرحله اول صعود کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان توضیح داد: برای بازی فردا حمید بوحمدان را به علت اخراج در بازی با پرسپولیس در سوپرجام در اختیار نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم آلومینیوم اراک درگیرانه بازی می نماید، مهدی شیری به فولاد می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم آلومینیوم اراک درگیرانه بازی می نماید، مهدی شیری به فولاد می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید