تیم ملی برای فرهاد مجیدی خوش یمن نیست!

به گزارش وبلاگ نوکیا، از زمانی که فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران شده است، اتحاد کلبا نتایج خوبی در لیگ برتر امارات نگرفته است.

تیم ملی برای فرهاد مجیدی خوش یمن نیست!

فرهاد مجیدی چند هفته ای است که نامش به عنوان یکی از نامزد های مربیگری تیم ملی فوتبال ایران از سوی مهدی تاج مطرح شده است. همزمان با مطرح شدن نام فرهاد مجیدی نتایج تیم اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات افت نموده است و در خاتمه هفته دوازدهم این تیم به رده هشتم جدول سقوط نموده است.

این تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر امارات در مصاف با الخلیج خورفکان با نتیجه دو بر یک بازنده شد. اتحاد کلبا در هفته یازدهم 4 گل از تیم شارجه خورد. این تیم در هفته دهم هم با یک گل از عجمان بازنده شده بود. سه شکست سه هفته ای که نام فرهاد مجیدی به عنوان یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده است و شاید طرح نام او به عنوان یکی از نامزد های مربیگری تیم ملی فوتبال ایران تمرکز او را بهم ریخته است. پیش از طرح نام وی از سوی مهدی تاج تیم کلبا در هفته نهم لیگ برتر امارات تیم بنی یاس را شکست داده بود و همان طور که اشاره شد با سه شکست در سه هفته متوالی به رده هشتم جدول سقوط نموده است.

17 امتیاز از 12 بازی و سقوط به رده هشتم جدول. شاید مدیران باشگاه اتحاد کلبا هم از این موضوع شاکی باشند چرا که برای مربی تیمشان خوش یمن نبوده است.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "تیم ملی برای فرهاد مجیدی خوش یمن نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی برای فرهاد مجیدی خوش یمن نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید