خالق سیاساکتی و داوود خطر در رخ به رخ

به گزارش وبلاگ نوکیا، تهران (پانا) - برنامه این هفته رخ به رخ که آدینه 15 بهمن حوالی ساعت 23:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می گردد میزبان بهرام عظیمی انیمیشن ساز و طراح کاراکتر خواهد بود.

خالق سیاساکتی و داوود خطر در رخ به رخ

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ رخ به رخ شدن با مرد دنیای فانتزی و خیال از دریچه ای واقعی و صحبت درباره زوایای کمتر دیده شده زندگی بهرام عظیمی بخشی از گفت وگوی امیرعلی دانایی با این تصویرساز است.

از جمله معروفترین آثار بهرام عظیمی انیمیشن های تبلیغاتی هدایت و رانندگی (سیاساکتی و داوودخطر)، انیمیشن های آقای ایمنی (حسن خطرناکه حسن)، انیمیشن های سه بعدی بابابرقی، انیمیشن های کوتاه ماسوله، بابا و سیم ششم بعلاوه کارگردانی فیلم بلند انیمیشن تهران 1500 است.

در برنامه رخ به رخ سوالات با هدف نزدیک شدن به بخش های عمیق تر شخصیتی مخاطب طراحی شده و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد مهمانان، هر برنامه حال و هوایی ویژه می یابد. درون نگاری و روانکاوی اصلی ترین خاصیت این برنامه است و از کارگردانی داخل صحنه تا گریم و ... در میان دیوار هایی شفاف مقابل دیده بینندگان قرار می گیرد.

رخ به رخ برنامه ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که آدینه ها حوالی ساعت 23:00 روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. بازپخش این برنامه یکشنبه ساعت 14:00 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "خالق سیاساکتی و داوود خطر در رخ به رخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق سیاساکتی و داوود خطر در رخ به رخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید