سریال و پخش خانگی

زن سوم آقای بازیگر تلویزیون هم طلاق گرفت

رحیم نوروزی برای سومین بار با خانم صالحه زهره وند ترانه سرا و نوازنده ازدواج کرد، اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد.

6 بهمن 1401

خالق سیاساکتی و داوود خطر در رخ به رخ

تهران (پانا) - برنامه این هفته رخ به رخ که آدینه 15 بهمن حوالی ساعت 23:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می گردد میزبان بهرام عظیمی انیمیشن ساز و طراح کاراکتر خواهد بود.

26 فروردین 1401

عکس مادر سینمای ایران با دختربازیگرش قبل از انقلاب ! ، نادره و ثریا قاسمی در جوانی !

خبرنگاران: چهره قبل انقلاب مادر سینمای ایران همراه دخترش را در عکس زیر ببینید.

26 بهمن 1400

کیک و کاپ کیک های تماشایی با الهام از شخصیت های کارتونی

انیمیشن، دنیای جادویی و متفاوتی است که به ویژه بچه ها را درگیر خود می کند. شرکت های مطرح این عرصه همچون والت دیزنی و دریم ورکس هر سال در رقابتی تنگاتنگ، شخصیت هایی محبوب و دوست داشتنی را به طرفداران این دنیا عرضه می کنند.

17 بهمن 1400

فردوس کاویانی: نقش های منفی را دوست ندارم

فردوس کاویانی گفت: من نقش های منفی را دوست ندارم و برای فیلم پرونده می خواستم به مهدی صباغ زاده بگویم که نمی توانم بیایم اما به یکباره متوجه شدم قرارداد را امضا نموده ام.

28 مهر 1400

وحشت بهنام تشکر از مهران مدیری! ، خودش فاش کرد!

خبرنگاران: بهنام تشکر یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون در برنامه ای از خاطرات کار کردن خود با مهران مدیری سخن گفت.

29 شهریور 1400

با حرف آخر بیشتر آشنا شوید

سالهاست که خانواده ها و دانش آموزان کنکوری دغدغه آزمون سراسری را دارند. چون آینده کاری و موقعیت اجتماعی آنها به موفقیت در این آزمون گره خورده است. در سالهای اخیر به دلایلی از قبیل اشباع بازار کار خیلی از رشته های دانشگاهی، چند رشته محدود در گروه های آزمایشی...

12 اسفند 1399

بیوگرافی اشکان اشتیاق ، بازیگر سریال خاطره انگیز دنیای شیرین

اشکان اشتیاق متولد 6 تیرماه 1361 از بازیگران جوانی است که در سریال های خاطره انگیزی مثل دنیای شیرین بوده است.بیوگرافی اشکان اشتیاق را بخوانید

21 آذر 1399

خانه امن از امشب روی آنتن شبکه یک

مجموعه تلویزیونی خانه امن ازامشب 10آبان از شبکه یک سیما نمایش داده می شود.

8 آذر 1399

قاچاق گوشی به اسم واردات مسافری ادامه دارد

درحالی که مهم ترین هدف رجیستری، جلوگیری از قاچاق گوشی عنوان شده بود، کارشناسان این حوزه معتقدند سوداگران همچنان از خلاهای قانونی این طرح سوءاستفاده می نمایند، در صورتی که اگر تشریفات گمرکی کالای همراه مسافر و سپس ترخیص آن از اماکن گمرکی منطبق بر قانون...

23 مهر 1399

فیلم های محبوب فدریکو فلینی در تاریخ سینما

مروری بر فهرست فیلم های محبوب فدریکو فلینی کارگردان پرآوازه ایتالیایی نشان میدهد که او بیش از همه عاشق کمدی های چارلی چاپلین، برادران مارکس و لورل و هادی بوده است.

14 مهر 1399

عکس ، ضعیف ترین سریال فوتبالی تلویزیون ایران!

معمولا نیمی از هر قسمت این سریال به پند و اندرزهای صریح ارجمند اختصاص می یافت.

1 خرداد 1399

هفتمین جشنواره هنر برای صلح کلید خورد

هفتمین دوره جشنواره هنر برای صلح به مناسبت روز جهانی صلح و با شعار صلح را تصور کن، از روز گذشته شروع شد.

5 آبان 1398

گفت وگو با سیاوش طهمورث؛ بازیگری که نویسنده شد

روزنامه همشهری - الناز عباسیان: ابهت خاصی دارد، حتی وقتی با لبخند حرف می زند. اما پشت این جذبه خاصش، روحیه مهربان و لطیفی دارد. این را می توان از آثار ادبی او در حوزه هنر های نمایشی به خوبی درک کرد. البته این ابهت و جذبه، از او یک چهره منحصر به فرد در ایفای...

24 مرداد 1398

عادات باورنکردنی غذا خوردن در میان ثروتمندترین افراد دنیا

خبرنگاران - ترجمه از رزگار پناهی: مردم بعضی اوقات این واقعیت را فراموش می نمایند که میلیاردر ها هم انسان هایی مانند ما با علایق و امیال انسانی هستند. این که آن ها هر روز مقدار قابل توجهی پول در می آورند این واقعیت را تغییر نمی دهد که آن ها نیز مانند ما احتیاج...

13 مرداد 1398

چرنوبیل بهترین سریال تاریخ به انتخاب کاربران IMDB

آی سینما: چرنوبیل مینی سریال شبکه اچ بی او درباره فاجعه هسته ای در نیروگاهی به همین نام در اتحاد جماهیر شوروی سابق سه روز بعد از پخش آخرین قسمت بر اساس امتیاز کاربران سایت IMDB عنوان برترین سریال تلویزیونی تاریخ را به دست آورد.

12 مرداد 1398

برگزاری جشن تولد 40 سالگی نخستین فیلم سینمایی ماپت ها

همه شخصیت های ماپت ها از کریمت قورباغه تا میس پیگی، فوزی بِر و بقیه آن ها در چهلمین سال ساخته شدن اولین فیلم سینمایی این مجموعه دوباره دیده می شوند.

8 مرداد 1398

فیلم ، پیاده روی احمقانه در مجارستان!

ده ها مجارستانی به مناسبت روز دروغ 1 آوریل در بوداپست پایتخت این کشور حرکت پیاده روی احمقانه کردند.

12 تیر 1398

حکایت های طنز حسین الهی قمشه ای در قندپهلو

به گزارش خبرنگاران، حکایت های آشنایی از حوزه ادبیات طنز ایران و دنیا در فصل جدید برنامه طنز ادبی قندپهلو موضوع طنزسرایی شرکت کنندگان خواهد بود.

22 خرداد 1398

روایتی از ضحاک ، پارادوکسی که در حایگاه انیمیشن هست

اشکان رهگذر معتقد است: حضور انیمیشن در سینما، یک لازمه است. متولیان جشنواره فیلم فجر نیز بعد از کلی فراز و نشیب و بحث به این نتیجه رسیده اند که انیمیشن سینمایی صندلیی در فجر دارد و جای شکرش باقیست اما متاسفانه این صندلی همچنان با تفاوت در مقایسه با فیلم...

8 خرداد 1398