رواج فرهنگ غرب و نگهداری از حیوانات خانگی در صدا و سیما صحیح نیست ، سهوی بودن این اشتباه بعید است

به گزارش وبلاگ نوکیا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نگهداری حیوانات در این برنامه، سگ و گربه است و رواج این فرهنگ، صحیح نیست؛ نگهداری از آن ها در محل زندگی خود انسان در سبک زندگی اسلامی-ایرانی نیست و حاصل سبک زندگی غربی است

رواج فرهنگ غرب و نگهداری از حیوانات خانگی در صدا و سیما صحیح نیست ، سهوی بودن این اشتباه بعید است

محمد رضا مبلغی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی وبلاگ نوکیا مبنی بر تبلیغ نگهداری از حیوانات خانگی و صنعت پت در صدا و سیمای ایران بجای تشویق به فرزندآوری، گفت: همه ما نسبت به کار ها و حرف های خود مسئول هستیم. اگر در صندلی مورد توجه مردم قرار گرفتیم و یا تریبونی به ما اختصاص یافت، باید مردم را به سبک زندگی صحیح و درست راهنمایی کنیم و باید مراقب رفتار، گفتار و سخنان و توصیه ها خود باشیم.

وی اضافه نمود: سهوی بودن این اشتباه در برنامه تلویزیونی به نظر بعید است چراکه همه برنامه ها از قبل چک می گردد و مجری حتما از قبل، آنچه باید گفته گردد را در نظر می گیرد و طبق برنامه ای تعیین اجرا می نماید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر منظور از نگهداری حیوانات در این برنامه، سگ و گربه است که باید گفت رواج این فرهنگ صحیح نیست؛ قطعا ما باید نسبت به حیوانات رافت داشته باشیم، ولی نگهداری از آن ها در محل زندگی خود انسان در سبک زندگی اسلامی-ایرانی نیست و حاصل سبک زندگی غربی است و قطعا ترویج این در صدا و سیما درست و صحیح نیست.

مبلغی گفت: مجلس هر جا متوجه بگردد خطایی سر زده، تذکر می دهد و به مسئولین توصیه می کنیم تا این موارد و هم خوانی با سبک زندگی ایرانی-اسلامی نه فقط در برنامه های تلویزیونی که در اغلب موارد در فیلم ها و نمایش ها نیز باید و حتما رعایت گردد.

لازم به ذکر است چندی پیش در برنامه ای تلویزیونی شبکه دوم سیما، کارشناس برنامه به تبلیغ نگهداری از حیوانات خانگی و صنعت پت به جای تشویق فرزندآوری برای حل مسائل روحی پرداخته بود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رواج فرهنگ غرب و نگهداری از حیوانات خانگی در صدا و سیما صحیح نیست ، سهوی بودن این اشتباه بعید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رواج فرهنگ غرب و نگهداری از حیوانات خانگی در صدا و سیما صحیح نیست ، سهوی بودن این اشتباه بعید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید