سرآسیایی: بازی تیم های قلعه نویی و استقلال همواره مجذوب کننده و پر از مسائل فنی بوده است، آرزو می کنیم پیروز بازی داوران باشند

به گزارش وبلاگ نوکیا، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد، پیروز ملاقات فردای این تیم مقابل استقلال داوران باشند.

سرآسیایی: بازی تیم های قلعه نویی و استقلال همواره مجذوب کننده و پر از مسائل فنی بوده است، آرزو می کنیم پیروز بازی داوران باشند

به گزارش وبلاگ نوکیا، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال گل گهر سیرجان مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: به تیم خوب و بزرگ استقلال خوش آمد می گویم. آماده بازی فردا شده ایم و تمهیدات لازم برای این بازی اندیشیده شده است. کاملاً اشراف داریم با چه تیم بزرگ و پرمهره ای باید روبه رو شویم که مدیریت قوی، کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد.

وی اضافه نمود: چندین فیلم از بازی های استقلال را دیده ایم و می دانیم بازی تیم های قلعه نویی و استقلال همواره مجذوب کننده و پر از مسائل فنی و تاکتیکی بوده است. بازی فردا نیز از این قاعده مستثنی نیست. کاملاً برای این بازی آماده هستیم و آرزو می کنیم پیروز بازی داوران باشند و عدالت در زمین اجرا گردد. قطعاً و یقیناً داورانی خوب، باکیفیت، باشخصیت و سلامت داریم و برای ارتقای سطح داوری و کم شدن اشتباهات داوری باید به تکنولوژی مجهز شوند. صحبت از ورود VAR به ایران شده است، اما هنوز از سیستم رادیویی محروم هستیم که به کیفیت داوری لطمه می زند.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص شرایط بازیکن خارجی تازه این تیم توضیح داد: پس از ملاقات با صنعت نفت آبادان ریکاوری کردیم و تمریناتی نیز برای ملاقات سخت و سنگین با استقلال انجام دادیم. بازیکن خارجی تازه ما به تازگی به گل گهر اضافه شده است و احتیاج به زمان دارد تا با شرایط فوتبال ایران و گل گهر آشنا گردد. برای ملاقات فردا انتظار معجزه از این بازیکن نداریم، ولی بازیکن باکیفیتی است که به ما یاری خواهد نمود.

سرآسیایی درباره کنار گذاشتن چند بازیکن گل گهر به علت مسائل انضباطی گفت: اولویت در تیم های قلعه نویی رعایت اصول و چارچوبی است که تدوین می گردد. اینها مسائل مدیریتی ساده است و به همین علت چند بازیکن را ایشان صلاح دانست برای این بازی در اختیار نداشته باشیم. بازیکنانی که فردا نیستند باکیفیت بوده و به لحاظ شخصیتی و فنی بزرگ هستند و در ادامه راستا تدابیری اندیشیده می گردد که به تیم اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرآسیایی: بازی تیم های قلعه نویی و استقلال همواره مجذوب کننده و پر از مسائل فنی بوده است، آرزو می کنیم پیروز بازی داوران باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: بازی تیم های قلعه نویی و استقلال همواره مجذوب کننده و پر از مسائل فنی بوده است، آرزو می کنیم پیروز بازی داوران باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید