سفربازی خبرنگاران، یک بازی خیال پردازانه

به گزارش وبلاگ نوکیا، از همان دوران کودکی که مفهوم سفر برایمان مساوی بود با توپ دولایه و پیکان آبی و گشت وگذار خانوادگی، تا همین امروز که بزرگ شدیم و می توانیم با میل و انتخاب های خودمان مسافرت کنیم، سفر همواره محبوب و محترم بوده است. سفر شاید ستایش برانگیزترین فعلی است که ما آدم ها برای کسب تجربه خلق نموده ایم. چه خودش، چه خیالش!

سفربازی خبرنگاران، یک بازی خیال پردازانه

حالا که در عصر کرونا نمی گردد آنطور که می خواهیم مسافرت برویم و سفرهایمان باید یک پسوند ضروری داشته باشند، می خواهیم قوه خیالمان را به کار بگیریم و بگذاریم پرواز کند و ما را برساند به تمام شهرهایی که دوست داریم روزی در آن ها قدم بزنیم و نفس بکشیم.

ما به روزهای خوش فردا مطمئنیم و از همین حالا کوله بار فردایمان را بسته ایم.

پس بیایید برویم سفربازی!

چرا سفربازی کنیم؟

سفربازی بخشی از یک کمپین بزرگتر به نام خیال سفر است که احتمالا بیلبوردهایش را در سطح شهر دیده اید. این کمپین در کوشش است تا با به کارگیری رسانه های مختلف با شما ارتباط برقرار نموده و یادآوری کند که اگرچه این روزها نمی توانیم مانند گذشته سفر برویم، اما خیال سفر هم می تواند به میزان خود سفر، کاممان را شیرین کند. وصف العیش، نصف العیش!

سفربازی با پرسیدن 10 سوال در خصوص علائق شما در سفر، اول از همه وادارتان می نماید تا همه سفرهای گذشته خود را مرور کنید. فکر کردن به اینکه چه سلیقه ای در خصوص سفر دارید و کدام مدل سفرها بیشتر به شما خوش گذشته، می تواند به شما یاری کند که با دقت بیشتری به این 10 سوال پاسخ دهید.

مسلما هیچ کدام از انگشت های یک دست شبیه هم نیستند؛ انسان ها هم! اساسا ما آدم ها با انتخاب های متفاوتمان از هم سوا می شویم؛ این انتخاب هایمان است که نحوه زندگی، لباس پوشیدن، کار کردن و حتی سفرهایمان را متفاوت می نماید. ما سفری را دوست داریم که خودمان انتخابش نموده ایم و حال و هوایش با شخصیت ما جور است. دوست دارید با خانواده بروید سفر یا با دوستانتان؟ گشتن در موزه ها برایتان مجذوب نماینده است؟ دوست دارید در استخر هتل شنا کنید یا در ساحل ساحل آفتاب بگیرید؟

با پاسخ هایی که شما می دهید، وبلاگ نوکیا می تواند اخلاق و خصوصیات شما را حدس بزند و شهری را برای سفر به شما پیشنهاد دهد که بیشتر از همه به رویاهای شما و انتخاب هایتان نزدیک است. مجذوب نماینده نیست؟

چگونه سفربازی کنیم؟

برای آغاز سفربازی یک راست بروید اینجا و یکی یکی به سوالاتی در خصوص سلیقه تان در سفر پاسخ بدهید. پس از انتخاب دهم، باید شماره تلفنتان را وارد کنید تا نتیجه بازی برایتان نمایش داده گردد. صفحه ای که می بینید، شامل کاراکتر شما، اخلاق و خصوصیاتتان و معرفی شهری است که با حال و هوایتان همخوانی دارد.

فکر کنید که به سادگی گفتن 10 انتخاب، می توانید در خصوص خودتان بیشتر بدانید! مثلا بفهمید که نتیجه گرا هستید. یا مثلا صبورید و دلتان می خواهد همه وقتتان را صرف مهربانی با دیگران کنید. یا بفهمید که کنار شما به هر کسی خوش می گذرد و آدم ها زود به شما اعتماد می نمایند. جالب است که وبلاگ نوکیا انقدر خوب شما را می شناسد.

حالا با توجه به ویژگی هایی که دارید و انتخاب هایی که برای سفر نموده اید، با شهری آشنا شده اید که بیشتر از همه به شما می آید و به علائقتان نزدیک است. شاید توکیو شما را به خود خوانده باشد، مسکو دلش بخواهد شما را ببیند یا دهلی آغوشش را به رویتان باز نموده باشد. در خصوص شخصیت شهرتان بخوانید و با خودتان مقایسه اش کنید. دوست ندارید به دیگران بگویید که چه شخصیت بامزه ای دارید و کجا خوراک سفر شماست؟

چگونه جایزه ببریم؟

تا اینجای کار با وارد کردن شماره همراهتان وارد قرعه کشی جوایز زیر می شوید:

  • 2 عدد گوشی Honor 9X
  • 2 عدد اسپیکر بلوتوثی JBL سری Flip
  • 2 عدد دوربین عکاسی پولاروید

حالا امکانی برای بالا بردن شانستان در قرعه کشی هم وجود دارد. اگر نتیجه بازی تان را در اینستاگرام یا توییتر با هشتگ #بسیارسفرآید منتشر کنید، شانستان برای شرکت در قرعه کشی جوایز بالا دو برابر می گردد.

برای دریافت تصویر نتیجه، در قسمت اشتراک گذاری کلیک کنید تا تصویر نهایی نتیجه برایتان نمایش داده گردد. این عکس را ذخیره کنید و در صفحه اینستاگرام یا توییتر خود با هشتگ #بسیارسفرآید منتشر کنید. اگر صفحه اینستاگرام شما خصوصی است می توانید از صفحه شرکت در مسابقه اسکرین شات بگیرید و به اینستاگرام وبلاگ نوکیا به آدرس @alibabaticket دایرکت کنید.

بسیارسفرآید!

سعدی در ستایش سفر می گوید: بسیار سفر باید، تا پخته گردد خامی

ما با استناد به این مصرع اعتقاد داریم سفر، آدمیزاد را از روزمرگی نجات می دهد و به او خلاقیت می بخشد. سفر با هر هدفی که صورت بگیرد و هر نیتی که پشتش باشد، لمس حیات مردمی است که جور دیگری زندگی می نمایند و جهان را جور دیگری می بینند؛ انگار با سفر کردن می خواهیم خودمان را در کالبدشان جا کنیم و زندگی شان را زندگی کنیم.

سفربازی بهانه ایست برای خیال کردن. با هر سوالی که پاسخ می دهید یک بار تمام خاطرات سفرهایتان را مرور می کنید. اصلا خاصیت سفر هم این است که خاطره سازی کند برای روزهایی مثل امروز که از خیال سفر پُریم.

با خیال سفرِ امروز، فردا در حال سفر خواهیم بود. بسیار سفر آید.

منبع: علی بابا

به "سفربازی خبرنگاران، یک بازی خیال پردازانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفربازی خبرنگاران، یک بازی خیال پردازانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید