سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی برگزار می شود

به گزارش وبلاگ نوکیا، سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی فعالیت خود را با پذیرش و ارزیابی 667 طرح در 18 گروه تخصصی آغاز کرد. این طرح ها در رشته های برق و کامپیوتر، کشاورزی و منابع طبیعی، مکانیک، فناوری های شیمیایی، علوم پایه، فناوری نانو، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مواد، متالوژی و انرژی های نو، عمران، مکاترونیک، صنایع و مدیریت فناوری، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، هنر، معماری و شهرسازی، هوافضا، علوم پزشکی بودند.

سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی برگزار می شود

در این دوره تعداد 279 طرح از دانشمندان و برجستگان علمی 46 کشور جهان در این رقابت علمی شرکت کردند. برگزیدگان خارجی این دوره از دانشمندان تراز اول کشورهای فرانسه، کانادا، سوئد، ایتالیا، روسیه، اسپانیا و تونس انتخاب شده اند.

از مجموع 667 طرح ارائه شده برای بررسی فنی و کارشناسی، در نهایت 37 طرح به هیئت داوران جشنواره ارائه شد و هیئت داوران نیز بعد از بررسی و ارزیابی نهایی، طی چندین جلسه، 13 طرح از بخش داخلی و 6 طرح از بخش خارجی را به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب کردند.

سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی، با حضور رئیس جمهور، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر علوم تحقیقات و فناوری روز دوشنبه 25 بهمن ماه در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید