شیری: حتی مدعیان هم حریف ما نمی شوند

به گزارش وبلاگ نوکیا، پرسپولیس بهترین تیم ایران است و خوب می دانم بازی در این تیم چقدر سخت است. برای همین تلاشم را چند برابر نموده ام تا برای پرسپولیس بهترین باشم.

شیری: حتی مدعیان هم حریف ما نمی شوند

مهدی شیری هنوز در بازی های رسمی برای پرسپولیس به میدان نرفته اما داشته های این تیم را برای هت تریک قهرمانی در لیگ برتر کافی می داند: در بهترین شرایط ممکن قرارداریم و به بهترین شکل از اردویی که در قطر داشتیم، استفاده کردیم. بدون اغراق باید بگویم در بهترین شرایط هستیم و در بین بقیه مدعیان قهرمانی، بازیکنان باکیفیت تری در اختیار داریم. بازیکنان بسیار خوبی داریم و با راهنمایی برانکو و حمایت طرفداران می توانیم سومین قهرمانی متوالی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

جالب اینکه شیری هیچکدام از مدعیان لیگ برتر را در اندازه پرسپولیس نمی داند: سه چهار تیم مدعی قهرمانی هستند اما هیچ کدام شان حریف پرسپولیس نمی شوند. من اطمینان دارم پرسپولیس در همین هفته های ابتدایی نیم فصل دوم ما خودش را از بقیه جدا می نماید.

در سرانجام، مهدی شیری شرایطش در پرسپولیس را این طور توصیف نموده: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و خوب می دانم بازی در این تیم چقدر سخت است. برای همین تلاشم را چند برابر نموده ام تا برای پرسپولیس بهترین باشم.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی

به "شیری: حتی مدعیان هم حریف ما نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیری: حتی مدعیان هم حریف ما نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید