فیسبوک تا سال 2023 سهامی دریافت نخواهد کرد!

به گزارش وبلاگ نوکیا، مدیرعامل فیس بوک بیان کرد که این شرکت برای یاری به تولیدکنندگان محتوا از فعالیت در پلتفرم هایش برای کسب درامد تا سال 2023 سهامی دریافت نخواهد کرد.

فیسبوک تا سال 2023 سهامی دریافت نخواهد کرد!

به گزارش خبرنگار ، به نقل از سی ان بی سی، مدیرعامل شرکت فیسبوک، مارک زاکربرگ برای جذب اینفلوئنسرهای بیشتر در در این شرکت اعلام نمود؛ تا سال 2023 از پلتفرم هایی که در این شبکه اجتماعی فعالیت تبلیغاتی می نمایند سهامی دریافت نمی کند.

زاکربرگ در پستی در پیج فیسبوک گفت، باز عایدی حاصل از مراسم های آنلاین پولی، اشتراک طرفداران و محصول خبری مستقل نو فیس بوک تا سال 2023 سود نخواهد گرفت. بعلاوه زاکربرگرگ پیش از این قول داده بود تا اواخر سال جاری از عایدی تولیدنمایندگان محتوا سهمی نگیرد.

زاکربرگ با اشاره به کاهش مصرف اپل در کل محصولات فروخته شده به وسیله برنامه هایی که کاربران به وسیله فروشگاه App خود بارگیری نموده اند، نوشت: وقتی ما سهمی از عایدی را معرفی می کنیم، کمتر از 30 ٪ این سهم را شرکت اپل و بقیه سهامداران می گیرند. ما بعلاوه یک رابط پرداخت نو راه اندازی نموده ایم تا سازندگان بتوانند ببینند که هزینه و مالیات شرکت های مختلف چگونه بر عایدی آن ها تأثیر می گذارد.

پست زاکربرگ آخرین حادثه درگیری طولانی مدت بین فیسبوک و اپل است که اوایل بهار سال جاری هنگامی که اپل یک به روزرسانی حریم خصوصی ارائه داد که می تواند به تجارت تبلیغات فیسبوک آسیب برساند. به طور کلی، فیسبوک و دیگر سازندگان برنامه از کنترل شدید اپل بر App Store انتقاد نموده اند، در حالی که اپل شرکت هایی را که مدل های تجاری آن ها برای فروش تبلیغات مربوطه به پیگیری فعالیت کاربر متکی هستند، انتقاد نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فیسبوک تا سال 2023 سهامی دریافت نخواهد کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک تا سال 2023 سهامی دریافت نخواهد کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید