قصه های آب افقی شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، مجموعه مستند قصه های آب از قاب شبکه افق پخش می گردد

قصه های آب افقی شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ نوکیا، مسئله آب را شاید بتوان یکی از بزرگترین مسائلی دانست که اخیرا کشور عزیزمان را با خود درگیر نموده است و شاید بتوان گفت به علت عدم مطلعی دقیق مردم در حوزه و عدم رسیدگی به بعد رسانه ای آن شاید مسائل بیشتری را در آینده ایجاد کند.

به منظور لزوم پرداخت به این موضوع مهم و مطلع سازی مردم در حوزه مسائل حوزه آب کشور، شبکه افق سیما مجموعه مستند 13 قسمتی قصه های آب را در فهرست برنامه های خود قرار داده است. این مجموعه مستند به داستان شهر ها و روستا هایی از کشور میپردازد که با بحران کم آبی دست و پنجه نرم می نمایند و راهکاری را برای خروج از آن یافته اند.

رضا خوشدل راد تهیه نماینده و کارگردان مجموعه مستند قصه های آب درباره علل ساخت این مجموعه مستند گفت: پیش بینی کردیم که کشور در سال های آینده دچار بحران شدید در این حوزه می گردد و احتیاج بود که هشدار های لازم داده گردد و تصویر سازی دقیقی از بی آبی در منطقه ها مختلف کشور داشته باشیم.

وی اضافه نمود: در طول ساخت مستند کوشش کردیم تا در کنار نشان دادن بحران، راه چاره های مردم محلی را نیز به نمایش بگذاریم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که در موضوعات اینچنینی احتیاج است که مردم شخصا برای حل مشکل ورود نمایند.

تهیه نماینده مجموعه مستند قصه های آب درباره اهمیت ساخت تولیدات رسانه ای در حوزه های بحرانی کشور تاکید نمود: ما رسانه هستیم و باید با بیشترین تاثیرگذاری پیغام خود را به مخاطبین منتقل کنیم. رسالت ما هم اینچنین است که باید مسائل مردم را بیان کنیم. امروز موضوع آب مسئله ملی است و باید صدای مردم را شنید و منتقل کرد.

علاقمندان به این مجموعه مستند می توانند چهارشنبه ها ساعت 23 از قاب شبکه افق سیما به دیدن بنشینند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قصه های آب افقی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه های آب افقی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید