مطمئنم هندبال زنان ایران پیشرفت خواهد کرد

به گزارش وبلاگ نوکیا، تهران (پانا) - بازیکن تیم ملی هندبال ایران حضور در مسابقات جهانی، بازی مقابل تیم های تراز اول جهان و کسب تجربه از این دیدارها را باعث افزایش راندمان کاری تیم ملی در طولا نی مدت دانست.

مطمئنم هندبال زنان ایران پیشرفت خواهد کرد

بهار ایزدگشب، بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درخصوص نخستین تجربه حضور در مسابقات جهانی اظهار کرد: خوشحالم که توانستم در نخستین حضور تیم ملی در این مسابقات حضور داشته باشم. بازی کردن مقابل بهترینهای جهان، حس خیلی خوبی بود که باعث شد تجربه های بسیاری کسب کنم و مطمئنم در آینده ای نه چندان دور هندبال ایران از لحاظ تکنیک، تاکتیک و سطح بازی پیشرفت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بازی اول و دوم مقابل رومانی و نروژ، می دانستیم مقابل تیم هایی بازی میکنیم که در بالاترین سطح هندبال جهان حضور دارند و تجربه حضور مداوم در این رقابت ها را دارند بنابراین کار سختی پیش رو داشتیم. در بخش پرزیدنت کاپ نیز هر چند مقابل تیم هایی قرار گرفتیم که هم رده ما بودند اما آمادگی جسمانی بالاتری از ما داشتند.

ایزدگشب خاطرنشان کرد: پس از این بازی ها فکر می کنم حضور در چنین سطح بالایی از مسابقات و بازی مقابل تیم های تراز نخست جهان و کسب تجربه باعث می شود راندمان کاری تیم در طولانی مدت افزایش یابد.

ملی پوش تیم ملی هندبال کشورمان درباره لحظه انتخاب فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار با نروژ که بازتاب بسیاری داشت، اضافه نمود: لحظه انتخاب فاطمه واقعا حس غیرقابل وصفی برای تک تک ما داشت. انتخاب فاطمه باعث شد هندبال ایران بیشتر دیده شود و تیم ملی هندبال کانون توجهات حتی در سطح جهان شود که فکر می کنم این توجه در نهایت باعث می شود از سوی مسئولان هم حمایت بیشتری از هندبال شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با آمادگی بهتر و بیشتر در دوره بعدی رقابت های جهانی حضور یابد، درباره بهترین خاطره خود از حضور در اسپانیا گفت: بهترین خاطره من دیدن بهترین بازیکنان هندبال جهان و بازی روبروی آنها بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مطمئنم هندبال زنان ایران پیشرفت خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئنم هندبال زنان ایران پیشرفت خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید