واکسیناسیون 7 تا 12 سال زودتر شروع گردد ، محدودیت ها باید برگردد ، گول نقشه کرونا را نخوریم

به گزارش وبلاگ نوکیا، عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: تاکید این کمیته این است که دوباره باید محدودیت های قبلی، اجرا گردد، چون از امروز باید برخورد و رفتارمان با برخوردی که تا الان داشته ایم، متفاوت باشد.

واکسیناسیون 7 تا 12 سال زودتر شروع گردد ، محدودیت ها باید برگردد ، گول نقشه کرونا را نخوریم

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نوکیا، پیغام طبرسی، گفت: نباید الان گول نقشه سفید کشور را بخوریم. مدیریت کرونا و کنترل مرگ و میر و کاهش روزانه تعداد بیماران خیلی خوب بوده، اما این شرایط، بسیار شنماینده است، چون با توجه به قدرت بالای سرایت اُمیکرون، ممکن است ظرف 17 تا 30 روز آینده همه شهر های کشور، شرایط قرمز پیدا نمایند.

وی اضافه نمود: اگر بخواهیم شدت درگیری با اُمیرون را کمتر کنیم، علاوه بر بازگشت محدودیت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، باید پوشش واکسیناسیون به ویژه در تزریق دُز سوم در کشور تقویت گردد.

رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به نگرانی خانواده ها بابت حضوری شدن امتحانات مدارس، گفت: احتمالا این شرایط با توجه به شناسایی سویه نو اُمیکرون در کشور و قدرت سرایت آن، تغییر می نماید.

وی توضیح داد: خیلی از کشور ها وقتی وارد پیک بیماری شدند، شروع به تزریق واکسن به گروه سنی 5 تا 12 سال نموده اند، اما بحث کمیته علمی کشوری کرونا این است که واکسیناسیون گروه سنی 7 تا 12 سال در ایران زودتر شروع گردد و منتظر اعلام رسمی وزارت بهداشت در این زمینه هستیم.

دکتر طبرسی یادآور شد: برای تزریق دُز سوم، واکسن های داخلی با پلتفرم های مختلف از جمله پروتئینی در دسترس است و وزارت بهداشت بر اساس توصیه های سازمان جهانی بهداشت در خصوص اطلاعات موجود برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا ارزیابی هایی را انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکسیناسیون 7 تا 12 سال زودتر شروع گردد ، محدودیت ها باید برگردد ، گول نقشه کرونا را نخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون 7 تا 12 سال زودتر شروع گردد ، محدودیت ها باید برگردد ، گول نقشه کرونا را نخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید