واکنش پوچتینو به قبول راهنمایی منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ نوکیا، سرمربی پاری سن ژرمن به قبول راهنمایی منچستر یونایتد واکنش نشان داد و تاکید نمود که تنها روی تیم کنونی اش تمرکز دارد.

واکنش پوچتینو به قبول راهنمایی منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ نوکیا و به نقل از اسپورت، از پوچتینو به عنوان جایگزین سولسشایر در منچستر یونایتد سخن به میان می آید که این با واکنش این مربی آرژانتینی همراه شد.

پوچتینو در واکنش به قبول راهنمایی یونایتد گفت: من بچه نیستم و 12 سال است که سرمربی هستم. درباره دیگر باشگاه ها صحبت نمی کنم چرا که اصلا به من مربوط نیست.

او ادامه داد: مرتکب اشتباه نخواهم شد و به احترام دو باشگاه صحبت نخواهم کرد. به پاری سن ژرمن احترام می گذارم و تماشاگران این تیم را دوست دارم. هرگونه سختی از من بد برداشت می گردد و به همین دلیل صحبتی نمی کنم.

این مربی آرژانتینی درباره علاقه اش به فرگوسن گفت: زمانی که مربی اسپانیول بودم گفتم که دوست دارم با فرگوسن آشنا شوم. اگر الان این سخن را بگویم بد برداشت می گردد.

او درباره ماندن در پاری سن ژرمن گفت: من تا سال 2023 با پاری سن ژرمن قرارداد دارم و موضع گیری ام کاملا روشن است. پاری سن ژرمن را دوست دارم و می خواهم ادامه دهم با این حال در دنیا فوتبال چیزی تعیین نیست و کسی نمی داند فردا چه اتفاقی می افتاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش پوچتینو به قبول راهنمایی منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پوچتینو به قبول راهنمایی منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید