عکس ، دختر ایرانی جام قهرمانی اسپانیا را بالای سر برد

به گزارش وبلاگ نوکیا، تیم فوتسال اتلتیکو تورکال در حضور گلر ایرانی خود پیروز به کسب جام در مرحله گروهی لیگ فوتسال اسپانیا شد.

عکس ، دختر ایرانی جام قهرمانی اسپانیا را بالای سر برد

به گزارش وبلاگ نوکیا تیم فوتسال اتلتیکو تورکال اسپانیا که سال جاری زهرا لطف آبادی را به عنوان لژیونر ایرانی و دروازه بان دراختیار دارد، 26 مسابقه دور گروهی مرحله نخست لیگ یک فوتسال اسپانیا را با پیروزیت و صدرنشینی پشت سر گذاشت تا راهی دور پلی آف گردد و در مسیر رسیدن به قهرمانی قدم بردارد.

اتلتیکو تورکال امشب در حالی که زهرا لطف آبادی را درون دروازه داشت، از ساعت 19:30 شنبه شب در چارچوب ملاقاتهای هفته بیست و ششم و انتهای دور گروهی لیگ یک فوتسال بانوان اسپانیا مقابل تیم رده دومی آلگایدا نهاده شد و پیروز به کسب پیروزی پُر گل شد.

یاران لطف آبادی که در 25 مسابقه گذشته خود 20 برد، سه مساوی و دو شکست داشتند، در آخرین مسابقه دور گروهی مقابل آلگایدا پیروز به کسب پیروزی 6 بر یک شدند تا 66 امتیازی شوند و ضمن تثبیت جایگاه شان در صدر جدول گروه سوم لیگ یک فوتسال اسپانیا، فاصله 12 امتیازی با تیم دوم پیدا نمایند و راهی پلی آف شوند.

تیم فوتسال اتلتیکو تورکال با توجه به قهرمانی در دور گروهی، دیشب پس از انتها ملاقات با آلگایدا جام گرفت و از هفته آینده باید در دور پلی آف شرکت کند تا جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد و پس از حضور سه ملی پوش فوتسال آقایان ایران در لیگا اسپانیا، یک دختر فوتسالیست هم به دسته برتر برسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، دختر ایرانی جام قهرمانی اسپانیا را بالای سر برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، دختر ایرانی جام قهرمانی اسپانیا را بالای سر برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید