ولاسکو: بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند، از همه متشکرم

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی ملی پوشان کشورمان برابر ایتالیا، قهرمان هشت دوره لیگ جهانی گفت که شاگردانش برای کسب این پیروزی تا لحظه آخر جنگیدند.

ولاسکو: بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند، از همه متشکرم

به گزارش وبلاگ نوکیا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس پیروزی تاریخی ایران مقابل ایتالیا در شهر مودنا گفت: در این بازی ما شرایط ایده آلی نداشتیم و برای کسب تجربه به میدان رفتم.

وی گفت: قائمی را یک روز قبل از بازی از دست دادیم و زرینی چند ساعت پیش از بازی به تیم پیوست. چند تن دیگر از بازیکنانم هم دچار مشکل گوارشی شدند. من به بازیکنانم پیش از بازی گفتم بروید و بازی خود را انجام دهید. به نام ایتالیا کاری نداشته باشید و فقط بازی خودتان را انجام دهید. اینجا هستم تا از بازی لذت ببریم.

سرمربی تیم ملی کشورمان اضافه نمود: در شروع بازی شروع خوبی داشتیم. در ست سوم آنها با آوردن زایدسف و چند تغییر بازی را در دست گرفتند ولی در ست چهار با تغییراتی که دادیم توانستیم سوار بر بازی شویم. این بازی برای ما تجربه بزرگی بود. بردن ایتالیا در مودنا کار بزرگی است که بازیکنانم آن را به خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: بازیکنانم همان چیزی را که خواستم در زمین پیاده کردند. جنگ تا لحظه آخر. این مهمترین چیزی بود که توانستیم به آن عمل کنیم. بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند و توانستند در لحظات حساس کم اشتباه عمل کنند و این پیروزی تاریخی را برای والیبال ایران رقم زنند. از همه آنها تشکر می کنم.

منبع: تسنیم

به "ولاسکو: بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند، از همه متشکرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولاسکو: بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند، از همه متشکرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید