ویدیوی جعبه گشایی شیائومی می 11 لایت قبل از معرفی رسمی منتشر شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، شیائومی می 11 لایت از جمله گوشی هایی است که کاربران زیادی چشم انتظار آن هستند و قرار است طراحی جذاب و بعضی امکانات می 11 را با قیمت پایین تری ارائه دهد. بعد از افشای اطلاعات مختلف، ساعاتی قبل ویدیوی جعبه گشایی این گوشی منتشر شد و یکی از افشاگران مشهور هم تمام مشخصات این گوشی را لو داده است.

ویدیوی جعبه گشایی شیائومی می 11 لایت قبل از معرفی رسمی منتشر شد

فروشگاه ایتالیایی Tecnosell گوشی شیائومی می 11 لایت را در سایت خود قرار داده و همین فروشگاه ویدیوی جعبه گشایی آن را منتشر نموده است. با توجه به اطلاعات قرار گرفته بر روی محافظ پلاستیکی نمایشگر، این گوشی موجود در ویدیو فقط از فناوری 4G پشتیبانی می نماید. در این جعبه گشایی به بعضی ویژگی های اصلی مانند اسنپدراگون 732G، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و نمایشگر 90 هرتز اولد هم اشاره می گردد.

همان طور که گفتیم، یکی از افشاگران مشهور مشخصات کامل این گوشی را لو داده که در ادامه می توانید اسکرین شات این توییت را مشاهده کنید.

به غیر از مدل 4G، گفته می گردد مدل 5G آن هم راهی بازار خواهد شد که گویا از تراشه سری اسنپدراگون 765 بهره می برد. هنوز معلوم نیست که آیا این گوشی از نظر دیگر مشخصات مشابه مدل 4G است یا نه.

همچنین شیائومی ساعاتی قبل در توییتر خاطرنشان کرد که در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) یک مراسم رونمایی برای محصولات جدید خود برگزار می نماید. با وجود اینکه در این رابطه اطلاعات بیشتری ارائه نداده است، اما به احتمال زیاد در این تاریخ شاهد معرفی مدل های جدید سری می 11 از جمله می 11 لایت و می 11 اولترا خواهیم بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "ویدیوی جعبه گشایی شیائومی می 11 لایت قبل از معرفی رسمی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی جعبه گشایی شیائومی می 11 لایت قبل از معرفی رسمی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید