پیشنهادهایی برای خیرین هلال احمر

به گزارش وبلاگ نوکیا، تهران (پانا) - رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران ضمن تشریح نیازهای شناسایی شده مجتمع با اعلام برآورد هزینه های آن گفت عمده حمایت خیرین در این مجتمع می تواند در زمینه حمایت از بیماران نیازمند دیالیزی، نازائی، جراحی چشم،دندانپزشکی، بازسازی بخش دیالیز و تجهیز آن به دستگاه های دیالیز و سیستم RO جدید باشد.

پیشنهادهایی برای خیرین هلال احمر

به گزارش روابط عمومی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران ،دکتر سید محمدتقی حسینی طباطبایی در سی امین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین استان تهران که روز گذشته با حضور مدیران ارشد و اعضای این مجمع برگزار شد، اضافه کرد: مشارکت در تکمیل پروژه بهره برداری ساختمان بیمارستان در حال ساخت و تأمین وسیله نقلیه برقی برای جابجای بیماران در سطح مجتمع از حمایت های خیرین می تواند باشد.

وی خوشنامی بین المللی مجتمع را مرهون بهره مندی آن از برند ارزشمند هلال احمر برشمرد و گفت: محل مجتمع از منظر جغرافیایی در نزدیکی یکی از مناطق محروم 22 گانه تهران واقع شده که پوشش دهنده 920 هزار نفر جمعیت است و تعدادی از خانواده های ساکن در این منطقه در مقایسه با شاخص های سلامت تهران و کشور جزو محرومترین ها هستند.

حسینی طباطبایی با اشاره به وجود زمین کافی در فضای موقوفه پری آگاهی آرش به وسعت 6 هکتار و توانایی اخذ مجوز در حوزه های مختلف مشارکت سلامت اظهارکرد: مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با رعایت کیفیت و کمیت در ارائه خدمات خود توانسته است نسبت به جلب اعتماد محلی، استانی، کشوری و بین المللی پیروز عمل کند.

وی همچنین در باره پتانسیل های موجود در فضای مجتمع و چشم اندازهای آینده آن به ارائه پیشنهاداتی پرداخت و گفت: خوشبختانه این مجتمع ضمن برخورداری از حمایت های همه جانبه جمعیت هلال احمر دارای فرصت های مشارکتی خوبی در انجام پروژه های حمایتی و درمانی اعم از ساخت شهرک تصویربرداری، پزشکی هسته ای، مرکز جامع توانبخشی و قلب، فیزیوتراپی، آزمایشگاه های رفرانس، مرکز جامع سرطان، داروخانه، اورژانس شبانه روزی، مرکز جامع دندانپزشکی و ... است که با راه اندازی آن ها می توان گستره فعالیتی مجتمع را توسعه بخشید.

در ادامه این جلسه محسن ولیئی - مدیرعامل مجمع خیرین استان تهران - و شاهین فتحی - دبیر مجمع و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران - در خصوص برنامه های اجرا شده توسط مجمع خیرین و عملکرد آنان در حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا، تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های نیازمند گزارشی ارائه کردند.

در انتها اعضای مجمع خیرین استان تهران ضمن اعلام جذب حمایت خیّرین در جلسات آینده، از برخی بخش های مجتمع بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیشنهادهایی برای خیرین هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادهایی برای خیرین هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید