کارآفرینی برای دانشجویان ایده پرداز باعث رونق تولید می شود

به گزارش وبلاگ نوکیا، رئیس دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی گفت: مهم ترین موضوع دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی کسب و کار و آینده شغلی است که در این رابطه کارآفرینی برای دانشجویان ایده پرداز باعث رونق تولید می شود.

کارآفرینی برای دانشجویان ایده پرداز باعث رونق تولید می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نوکیا، تیمور محمدی رئیس دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی در چهارمین رویداد کارآفرینی چکاوک که در دانشکده اقتصاد این دانشگاه برگزار گشت، گفت: این رویداد در چند محور دارای ثمرات مفید است که یکی از آنها مقوله کارآفرینی به معنای واقعی برای دانشجویان بوده و دیگر اینکه دانشجویان می توانند با سایر دانشگاه ها مانند اقتصاد و مدیریت فعالیت های خوبی انجام دهند، به طوری که این رویداد کارآفرینی باعث می شود دانشجویان صاحب کسب و کار مرتبط با تحصیلات و تخصص خود شوند.

وی افزود: چهارمین رویداد کارآفرینی چکاوک با هدف آشنایی و آموزش دانش آموختگان علوم انسانی با ادبیات کارآفرینی و همچنین ایجاد ارتباط متقابل بین فعالان اقتصادی و ایده پردازان در زمینه علوم انسانی است.

تیموری ادامه داد: این رویداد کارآفرینی از طریق برگزاری کارگاه های عمومی و تخصصی انجام می شود تا ضمن آشنایی با فضای کسب و کار در قالب تیم های مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.

رئیس دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی در پایان گفت: مهم ترین اتفاقات در رویداد کارآفرینی این است که دانشجویان با 5 بحث کلیدی در کارآفرینی آشنا می شوند، به طوری که می توان به تیم سازی اصولی و رهبری تیمی، شناخت بازار و طراحی ارزش پیشنهادی، طراحی، توسعه و ارزیابی محصول، تفکر استراتژیک و طراحی مدل کسب و کار و در نهایت آمادگی تیم برای جذب سرمایه و حمایت اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کارآفرینی برای دانشجویان ایده پرداز باعث رونق تولید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی برای دانشجویان ایده پرداز باعث رونق تولید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید