کلاس های دانشگاه الزهرا (س) تا 30 فروردین 99 به صورت مجازی برگزار می گردد ، تعطیلی خوابگاه ها تا اطلاع ثانوی

به گزارش وبلاگ نوکیا، دانشگاه الزهرا (س) طی اطلاعیه ای از تداوم برگزاری کلاس های الکترونیکی و تعطیلی خوابگاه های دانشجویی تا خاتمه فروردین ماه 99 اطلاع داد.

کلاس های دانشگاه الزهرا (س) تا 30 فروردین 99 به صورت مجازی برگزار می گردد ، تعطیلی خوابگاه ها تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ نوکیا، دانشگاه الزهرا (س) طی اطلاعیه ای درباره شرایط حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه از 14 تا 30 فروردین 1399 برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرح داد. مطابق این اطلاعیه کلیه کلاس های آموزشی تا 30 فروردین ماه 99 به صورت مجازی برگزار خواهد شد و دانشجویان تا آن تاریخ نباید به دانشگاه مراجعه نداشته باشند. خوابگاه های دانشجویی نیز تا اعلام برگزاری حضوری کلاس ها تعطیل خواهند بود.

تمامی کلاس های مجازی دانشگاه از 14 فروردین ماه 99 برگزار دایر است و اعضای هیدت علمی و مدعو باید کلاس های مجازی جبرانی را از هفته دوم فروردین 99 شروع نمایند. همچنین ساعت کار کارکنان دانشگاه از 14 فروردین 99 طبق حالت عادی از ساعت 7:30 تا 15:30 است و هر گونه تغییر احتمالی مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق تصمیم گیری های این دانشگاه کلیه کارکنان بالای 60 سال و مبتلا به بیماری های زمینه ای تا 30 فروردین 99 به صورت دورکاری وظایف خود را انجام خواهند داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاس های دانشگاه الزهرا (س) تا 30 فروردین 99 به صورت مجازی برگزار می گردد ، تعطیلی خوابگاه ها تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشگاه الزهرا (س) تا 30 فروردین 99 به صورت مجازی برگزار می گردد ، تعطیلی خوابگاه ها تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید