گرشاسبی به بازیکنان وعده داد ، پاداش ویژه ای در راه است

به گزارش وبلاگ نوکیا، گرشاسبی در واقع این پیغام را به بازیکنان داد که حواسم به مسائل مالی تان هست و گمان نکنید که این موضوع را فراموش نموده ام.

گرشاسبی به بازیکنان وعده داد ، پاداش ویژه ای در راه است

به گزارش وبلاگ نوکیا ، باشگاه پرسپولیس به خاطر مسائل مالی متعدد، تا کنون حتی نتوانسته مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی را به طور تمام و کمال پرداخت کند، چه برسد به اینکه بخواهد به فکر پاداش بردهای تیم باشد. پرسپولیس تا سرانجام هفته پنجم رقابت های لیگ برتر موفق به کسب دو پیروزی و سه تساوی گردیده است تا با کسب 9 امتیاز در رقابت با تیم های صدر جدولی قرار داشته باشد. تا کنون اما پاداش هیچ یک از بردهای شان را نگرفته اند. موضوعی که حداقل در آستانه بازی با نساجی می توانست در روحیه بازیکنان تأثیرگذار باشد.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه این نقص را جبران کند و زمینه ای بچیند تا این مسائل مالی روی عملکرد فنی بازیکنان تأثیری نگذارد، در دیداری که با بازیکنان تیم داشت، به آن ها وعده داد که در صورت برد الدحیل در بازی برگشت در تهران پاداش ویژه ای برای شان در نظر گرفته گردد.

گرشاسبی در واقع این پیغام را به بازیکنان داد که حواسم به مسائل مالی تان هست و گمان نکنید که این موضوع را فراموش نموده ام. مبلغ این پاداش اعلام نگردیده اما مدیرعامل سرخپوشان به بازیکنان این تیم اعلام نموده که مبلغ مذکور ویژه و چشمگیر خواهد بود.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی

به "گرشاسبی به بازیکنان وعده داد ، پاداش ویژه ای در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی به بازیکنان وعده داد ، پاداش ویژه ای در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید