گروه سنی نایاب در بازار اجاره نقلی ها

به گزارش وبلاگ نوکیا، فایل اجاره آپارتمان نوساز در بازار اجاره واحدهای مسکونی نقلی و ریزمتراژ نایاب شد. آنالیز های دنیای اقتصاد از تازه ترین شرایط بازار اجاره آپارتمان های ریزمتراژ و نقلی (واحدهای مسکونی با متراژ تا 60 مترمربع) نشان دهنده آن است که عمده آپارتمان هایی که این روزها به بازار اجاره در این بازه متراژی عرضه شده اند واحدهای با عمربنای بیش از 10 سال هستند. این در حالی است که در میان فایل هایی که روز گذشته به بازار آپارتمان های تا 60 مترمربع عرضه شد، واحدهای نوساز، با عمربنای صفر یا آپارتمان کلیدنخورده، نایاب بود.

گروه سنی نایاب در بازار اجاره نقلی ها

به گزارش دنیای اقتصاد، این در حالی است که در بازار اجاره سایر بازه های متراژی هم عرضه نوساز به مقدار محسوسی کاهش یافته است که ناشی از افزایش عمق رکود ساختمانی در شهر تهران و کاهش شدید ساخت وساز و عرضه آپارتمان نوساز به بازار است. با وجود این در بازه متراژی واحدهای مسکونی میانه متراژ و بزرگ متراژ هنوز واحدهای مسکونی نوساز و کلید نخورده به بازارعرضه می شوند اما آنالیز هایی که روز گذشته در میان فایل های عرضه شده به بازار آپارتمان های نقلی و ریزمتراژ صورت گرفت نشان دهنده نایاب شدن فایل نوساز و کلیدنخورده در این بخش از بازار اجاره است.

یک دلیل دیگر این موضوع به نسبت کمتر ساخت آپارتمان ریزمتراژ در مقایسه با سهم واحدهای با مساحت های بالاتر مربوط می گردد که باعث شده است همیشه عرضه واحد ریزمتراژ کمتر از عرضه واحدهای با مساحت بیشتر باشد. حال که بازار ساخت وساز در شرایط رکود عمیق واقع شده است این سهم اندک بیش از پیش خود را نشان می دهد که یکی از اشکال آن نایاب شدن فایل نوساز عرضه شده به بازار اجاره نقلی ها در روزهای اخیر است. در جدول زیر مشخصات بعضی از فایل هایی که روز گذشته به بازار اجاره آپارتمان های ریزمتراژ (تا 60 مترمربع) در شهر تهران عرضه شد آمده است.

منبع: فرارو

به "گروه سنی نایاب در بازار اجاره نقلی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه سنی نایاب در بازار اجاره نقلی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید