گلری که استقلال را قهرمان کرد در تمرین پرسپولیس

به گزارش وبلاگ نوکیا، روز سه شنبه ساسان زمانه دروازه بان جوان زیر 23 سال در تمرینات پرسپولیس حضوری فعال داشت.زمانه که سال جاری به عضویت تیم امید پرسپولیس در آمده از سوی کادر فنی این تیم در اختیار تیم بزرگسالان گذاشته شد اما مدتی مصدوم بود و چند روزی در تمرینات بزرگسالان شرکت نکرد.

گلری که استقلال را قهرمان کرد در تمرین پرسپولیس

مربیانی که در رده های پایه فعالیت می نمایند معتقدند زمانه یکی از بهترین دروازه بان های جوان فوتبال ایران است و پرسپولیس با جذب او و البته امیرحسین بیات دیگر دروازه بان زیر 23 سالی که سال جاری جذب شده حرکت بزرگی را برای پر کردن جای بیرانوند در سال های آینده شروع نموده است.

حالا این دو گلر جوان رقابت برای دروازه بان سومی پرسپولیس را شروع نموده اند اما با توجه به تعریف و تمجیدهایی که از این دو دروازه بان می گردد بعضی مربیان معتقدند هیچ بعید نیست یکی از آنها جای رادوشوویچ را هم بگیرد و او را کنار بزند تا حداقل به عنوان گلر دوم روی نیمکت بنشیند.

ساسان زمانه فصل قبل دروازه بان تیم امید استقلال بود که با این تیم قهرمان لیگ امیدهای تهران شد.او در این رقابت ها عملکرد بسیار خوبی داشت و نقش مشخص نماینده ای در قهرمانی استقلال ایفا کرد.

نکته جالب اینجاست که زمانه و بیات در تیم امید نفت تهران هم تیمی بودند که البته در آن تیم زمانه گلر اصلی و بیات نیمکت نشین بود اما باید دید شرایط شان در پرسپولیس چگونه دنبال خواهد شد.

فعلا این دو دروازه بان باید رقابت نمایند تا به عنوان گلر سوم تیم شناخته شوند هر چند شاید در این صورت نیز به لیست 20 نفره بازی های لیگ برتر نرسند.

11

منبع: ایران ورزشی

به "گلری که استقلال را قهرمان کرد در تمرین پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلری که استقلال را قهرمان کرد در تمرین پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید