یوتیوب در حال آزمایش قابلیت قسمت بندی اتوماتیک ویدیوها برای تعداد محدودی از کلیپ ها است

به گزارش وبلاگ نوکیا، یوتیوب از آزمایش الگوریتم جدیدی خبر داده که با استفاده از یادگیری ماشینی ویدیوها را به طور اتوماتیک قسمت بندی می نماید. این قابلیت در زمان صرفه جویی نموده و به کاربران یاری می نماید تا سریعا به قسمت دلخواه ویدیو بروند.

یوتیوب در حال آزمایش قابلیت قسمت بندی اتوماتیک ویدیوها برای تعداد محدودی از کلیپ ها است

به گزارش وبلاگ نوکیا به نقل از دیجیاتو،یوتیوب در حال آزمایش قابلیت قسمت بندی اتوماتیک ویدیوها برای تعداد محدودی از کلیپ ها است. این قابلیت با استفاده از یادگیری ماشینی به طور اتوماتیک و هوشمند ویدیوها را بخش بندی می نماید. یوتیوب می گوید تولیدنمایندگان محتوا با استفاده از این قابلیت دیگر احتیاجی ندارند تا ویدیوها را به شکل دستی فصل بندی نمایند، بنابراین در آینده احتمالاً شاهد بالا رفتن تعداد ویدیوهای قسمت بندی شده در این پلتفرم خواهیم بود.

یوتیوب می گوید آن دسته از تولیدنمایندگان محتوا که ویدیوهای آن ها در این آزمایش به طور اتوماتیک قسمت بندی شده، می توانند در صورت احتیاج از این برنامه خارج شوند. یوتیوب اضافه می نماید که تولیدنمایندگان محتوا می توانند در خصوص این ابزار بازخورد داده و در بهبود عملکرد آن سهیم باشند.

آنطور که در گزارش آمده، این قابلیت برای ویدیوهایی که در آنها انتقال از یک موضوع به موضوع دیگر قابل تشخیص نیست، کاربردی نخواهد بود و احتمال خطا کردن هوش مصنوعی در تشخیص زمان درست وجود دارد. علاوه بر این ممکن است عده ای از تولیدنمایندگان تمایلی به فصل بندی ویدیوهای خود نداشته باشند و نسبت به آن اعتراض نمایند.

در هر صورت اگر این فناوری به درستی کار کند، بسیاری از تولیدنمایندگان محتوا را از کار زمان گیر اضافه کردن برچسب های زمانی (Timestamps) خلاص می نماید. این قابلیت برای کاربران هم مفید است چون دیگر احتیاجی به تماشای مقدمه طولانی ویدیوها نخواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "یوتیوب در حال آزمایش قابلیت قسمت بندی اتوماتیک ویدیوها برای تعداد محدودی از کلیپ ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب در حال آزمایش قابلیت قسمت بندی اتوماتیک ویدیوها برای تعداد محدودی از کلیپ ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید