20 برند باکیفیت کت و شلوار مردانه که باید بشناسید

به گزارش وبلاگ نوکیا، وقتی صحبت از کت های مردانه می گردد معمولا به فکر جنس هایی هستیم که چروک نمی شوند و ویژگی مورد توجه آن ها نیز این است که همواره مرتب و صاف هستند؛ اما دیگر از آن موقع خیلی گذشته است که کت های مردانه تنها برای پاییز و زمستان استفاده شوند. امروز، با روی کار آمدن کت های کتان مردانه، تابستان ها نیز می توانید با آن ها استایل خود را طراحی کنید.

20 برند باکیفیت کت و شلوار مردانه که باید بشناسید

در این مقاله از مجله وبلاگ نوکیا در نظر داریم تا شما را با انواع مدل و رنگ های کت های کتان مردانه از برندهای مختلف آشنا کنیم. کوششمان این است که شما در انتهای متن بدانید با توجه به استایل خود باید سراغ چه برندی بروید. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید، تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

با انواع کت های کتان مردانه آشنا شوید

در این بخش، کت ها را با توجه به برندی که آن ها را طراحی نموده است دسته بندی نموده ایم. در هر بخش ویژگی های رقابتی هر مدل، آنالیز می گردد. این شما هستید که با توجه به استایل خود تصمیم می گیرید بهتر است که کدام مدل را انتخاب کنید.

  • راهنمای کامل خرید کت و شلوار مردانه برای عید 1401

1. برند REISS

این برند کت کتان خود را با رنگ آبی روشن آسمانی به بازار عرضه نموده است. از نقاط قوت این مدل کت وشلوار می توان به صاف بودن آن و تقریبا جنس محکم اش اشاره نمود. درست است که جنس کتان است، اما به صورت کاملا اتو نموده نمایان می گردد و به راحتی می توانید آن را در مراسمات رسمی و جلسات شرکتی، تن کنید.

2. برند PERCIVAL

چیزی که در این برند می تواند به عنوان یک مورد شاخص در نظر گرفته گردد این است که، پوشیدن آن دقیقا کیفیت هوای لندن را برایتان تداعی می نماید. پارچه انگلیسی با کیفیتی که قرار است راحتی خیلی زیادی را به شما هدیه دهد. جنس این کت وشلوار به شکلی است که می توانید آن را برای گشت وگذار در خیابان ها نیز بهره ببرید.

3. برند ITOH

ITOH در زبان ژاپنی به معنای نخ است. این برند کوشش نموده است تا از پارچه های صد در صد نخ استفاده کند. البته آنچه که آن ها را متمایز نموده است، طرح های متفاوت یا راه راه است که باعث شده است افراد زیادی که تمایل به استایل های مختلف دارند، به سمت این برند حرکت نمایند.

4. برند M&S

این برند با طراحی کت وشلوارهای کتان مردانه خود سعی نموده است تا حدی سبد محصولات خود را توسعه دهد. خریداران معتقد هستند سایزبندی کت های این برند آن قدر دقیق است که اصلا ممکن نیست آن را تن کنید و احساس کنید سرشانه ها یا آستین، میزان نیست.

5. برند ORLEBAR BROWN

همه خیلی خوب می دانیم که این برند تا به امروز کوشش نموده است برترین لباس های تابستانه مردانه را طراحی کند. اکنون پا را فراتر گذاشته است و به سمت کت وشلوارها رفته است. رنگ انتخاب شده کاملا تابستانی است. آبی پاستلی که قرار است خنکای تابستان را برای مردان تداعی کند. جنس انتخاب شده صد در صد نخ است و تابستان دلپذیری را هدیه می دهد.

6. برند HAWES & CURTIS

برند Hawes & Curtis، یک برند بریتانیایی است. فکر می کنم همین جمله کافی است که بدانید کیفیت حرف اول را می زند. در طراحی کت ها از طرح های کلاسیک استفاده شده است. به عبارتی در حالی که کسی که آن را پوشیده است را کاملا در آغوش گرفته است، راحتی را به او هدیه می دهد. رنگ سفید این برند، از جمله محبوب ترین ها است.

7. برند TED BAKER

این کت و شلوار با توجه به برش های قوسی شکل و رنگ زغالی مدرن، حس آرامش را با ظاهری عمیقاً ملایم ایجاد می نماید. این طراحی شرایطی را فراهم نموده است که به راحتی با انتخاب آن ها به یک مرد اروپایی خوش استایل تبدیل شوید. در واقع، برای خوش تیپ بودن دیگر لازم نیست حتما یک کراوات همراه داشته باشید یا اینکه کفشتان را بیش از حد برق بیندازید.

8. برند PERCIVAL

کت های کتان مردانه پرسیوال که لباس های نجیب زاده های مدرن انگلیسی است، برای مردانی طراحی شده است که دوست دارند استایل روزمره خود را مدرن نمایند. آن ها کت های دکمه دار و سخت را به کت هایی راحت و شلوارهایی که در طرفین کش دارند، تغییر داده اند.

  • 7 روش متنوع برای پوشیدن کت و شلوار مردانه

9. برند POLO

طرح های پولو رالف لورن، نماد اصلی یک سبک زندگی مدرن و آماده است. مجموعه های این برند که با تکنیک های قدیمی و الهام بخش، خلق می شوند، لوکس شده اند و در عین حال مملو از ارجاعات Ivy League هستند. این کت وشلوار، با ترکیبی از پشم کتانی قابل تنفس و رنگ مشکی جت، با ساخت سبک وزن و قابل تنفس خود، رویدادهای که کت و شلوار مشکی در آن ها الزامی است را، راحت تر می نماید.

10. برند MOSS BROS

طراحی کت های کتان مردانه این برند شرایطی را فراهم کرد که آن ها توانستند به عناصر مورد علاقه مردان تبدیل شوند. همه آن ها دوست دارند بدون هیچ استثنایی یکی از آن ها را در کمد خود داشته باشند؛ چراکه معتقدند نوع طراحی و رنگ آبی آسمانی آن، این لباس را برای انواع رویدادها مناسب نموده است، به عبارتی دست مردان در انتخاب استایل، باز است.

11. برند SANDRO

اگر رنگ کرم، از جمله رنگ های مورد علاقه شماست حتما آن را از این برند انتخاب کنید. آنچه که زیاد در ژورنال ها دیده شده است، کت وشلوار کرم با پیراهنی سفید و کراوات مشکی است. پس از ابتدایی ترین تصویر، افراد زیادی به این استایل علاقه مند شدند. جنس کتان این کت ها در عین راحت بودن، بسیار منظم بوده و اصلا لازم نیست نگران چروک های آن باشید.

12. برند ASOS

مدل برش این کت به شکلی است که روی سینه ها باریک در نظر گرفته شده است اگر دوست دارید کت های کتان مردانه را به عنوان لباس شب عروسی خود یا یک جلسه کاری در نظر بگیرید، این برند به خوبی راه را برای شما باز گذاشته است. ظرافت و تناسب طراحی کت های این برند، مثال زدنی است. رنگ زرشکی، از جمله رنگ های پرطرفدار است.

13. برند HAWES & CURTIS

یک برند ایتالیایی که قرار است کیفیت را به شما هدیه دهد. طوسی یا آبی سلطنتی از برترین رنگ های کت وشلوارهای این برند هستند. دوخت هنرمندانه به شکلی است که معمولا افرادی که دوست دارند کت ها دقیقا سایز بدنشان باشند، از این برند استقبال می نمایند.

14. برند THOM SWEENEY

ست کردن کت های تک با شلوارهایی از رنگ های متفاوت، از جمله طراحی های متفاوت این برند است. در واقع شما ممکن است وارد فروشگاه شوید ببینید که یک کت قهوه ای کتان تابستانه با شلواری سفید از جنس لینن استایل شده است که کمربند قهوه ای و کفش هایی با همین رنگ، سعی نموده اند ارتباط زیبایی را بین کت وشلوار ایجاد نمایند.

15. برند MOSS BROS

پیش از طراحی کت های کتان مردانه به وسیله این برند، کسی به این فکر ننموده بود که برای تابستانی کردن کت ها علاوه بر تغییر نسلشان می تواند آن ها را با پیراهن های تابستانی نیز استایل کند. مدل هایی با شلوارهای کوتاه و تنگ که حس جوان بودن را زنده می کرد. می گردد گفت این برند به خوبی توانست جوانان را به پوشیدن کت وشلوار ترغیب کند.

16. برند JAEGER

تابستان اغلب بهانه ای برای معرفی رنگ هایی است که خارج از پالت خنثی در کمد لباس شما قرار می گیرند، اما وقتی صحبت از دوخت به میان می آید، این احساسات اغلب از بین می رود. این همان چیزی است که رنگ سبز جنگلی این کت و شلوار Jaeger را بسیار مجذوب کننده می نماید، که با یک تناسب باریک و امروزی و ساختار کافی برای حفظ خود در برابر پالت رسمی معمولی، بیشتر تقویت می نماید.

17. برند BOGLIOLI

این برند یک میراث خانوادگی است که اکنون در دست چهارمین نسل قرار گرفته است. رنگ سدری آن قدر در میان مردان مورد استقبال قرار گرفته است که تقریبا بخش زیادی از خط فراوری این برند را تشکیل می دهد. شلوارهای غیررسمی طراحی شده این برند، بدون کت نیز بسیار زیبا خواهند بود.

18. برند NICK FOUQUET

این برند قدمی شجاعانه برداشته است. اگر کت وشلواری را دیدید که دو رنگ است و بخش کوچکی یا انتهای کت و شلوار با رنگی دیگر طراحی شده است، بدانید که این برند تصمیم گرفته است کمی قدم را فراتر گذاشته و کت و شلوار را از فهرست لباس های رسمی خارج کند. شلوارهایی گشاد و بدون کمربند به همراه کت هایی که برای همه سایزها مناسب هستند.

19. برند MOSS LONDON

اگر به شلوارهای کوتاه و کت های دو دکمه اورسایز علاقه دارید بهتر است سراغ برند MOSS LONDON بروید. در کالکشن نو این برند، کت های کتان تابستانه از انواع رنگ های روشن به بازار ارائه شده است. در لندن از هر 5 مرد خواهید دید که یک نفر در پی این برند رفته است و تابستان خود را با طرح های آن ها پشت سر گذاشته است.

20. از برند JEFF BANKS

کت و شلوارهایی با کیفیت که با قیمت نسبتا مالی مشتریان را با خود همراه نموده است. طرح های این برند معمولا سه تکه هستند، اما زمان پوشیدن آن ها، به علت سبک وزنی و بعلاوه قابلیت رد و بدل شدن هوا، اصلا سه تکه بودن این لباس ها احساس نمی گردد. بهتر است که از آن در زمان های حساس خود مثل مراسم عروسی بهره ببرید.

به عنوان نتیجه نهایی می توان گفت

معمولا برندها راستا مشخصی را در طراحی پیش می گیرند. ممکن است بعضی مدل ها را در انواع برندها ببینید، اما همواره بعضی طرح ها و مدل ها هستند که می توانند شاخص بودن برند را نمایان نمایند. در انتخاب برند، بهتر است چندین پارامتر را در نظر داشته باشید، اولین مورد اینکه بدانید بازار هدف برند چه کسانی هستند و دومین و مهم ترین شاخص اینکه توجه داشته باشید که با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید، کیفیت دریافت کنید.

منبع: GQ-magazine

منبع: دیجی استایل

به "20 برند باکیفیت کت و شلوار مردانه که باید بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 برند باکیفیت کت و شلوار مردانه که باید بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید