3 جزیره زیبا و بی نظیر در دنیا، عکس

به گزارش وبلاگ نوکیا، در این فهرست، شما با جزایر زیبایی رو به رو می شوید که می توانند به صورت یک کشور مجزا، یک منطقه خود مختار یا تکه زمینی متروک در دل آب باشد. لازم به ذکر است انتخاب این جزایر به عنوان بهترین جزایر دنیا، بر اساس مشاهدات مان بوده است. با ما همراه باشید:

3 جزیره زیبا و بی نظیر در دنیا، عکس

جزیره ای فوق العاده در اقیانوس هند

سریلانکا: این جزیره که به شکل یک قطره اشک است، در حقیقت یک کشور مجزا در اقیانوس هند محسوب می گردد. سریلانکا دارای مردم بومی خارق العاده، نوار ساحلی بسیار زیبا، غذاهای متنوع و خوش طعم، جنگل های استوایی برای گشت و گذار، خرابه های باستانی، فرهنگ های مختلف و جالب، کشت و پرورش چای و ادویه و البته فضایی احساسی و زیبا است. این جزیره قطعا یکی از بهترین موارد و احتمالا یکی از کشورهای کمتر شناخته شده در دنیا است. سریلانکا آنقدر زیبا و دیدنی است که حتی هنگام دیدن عکس هایش این حس بوجود می آید که انگار دارد به یک کارت پستال نگاه می نماید. قطعا اگر یکبار به سریلانکا سفر کنید دل کندن از آن برایتان خیلی سخت خواهد بود.

کو پانگان در تایلند

کو پانگان (Koh Phangan) تایلند : چگونه می توانیم جزیره محبوب خود برای گذراندن تعطیلات را در این فهرست ارائه نکنیم؟ کو پانگان محل مناسبی برای استراحت و سفری یک هفته ای یا حتی یک ماهه است. در این جزیره طراوت زیادی وجود داشته و مردم محلی رفتاری بسیار محبت آمیز دارند. جنگل های سرسبز و پر آب و سواحل زیبا و بکر از این جزیره، محلی خوب برای لذت بردن از آفتاب، اجاره یک موتور سیکلت و کشف مناطق دور افتاده، کوه نوردی و تماشای آبشارها، سپری کردن شب های زیبا در زیر نور مهتاب ، لم دادن در یک نئنو و خواندن کتاب، زیر آبی و شنا و … ساخته است. جزیره کوپانگان، بهشت بک پکرها نیز محسوب می گردد و در این محل به جز ماه کامل در آسمان، همه چیز به شما تعلق دارد. اگر دوست دارید درباره بک پکرها بیشتر بدانید می توانید به این مطلب رجوع کنید

سانتورینی (Santorini) یونان : این جزیره مدیترانه ای، بسیار زیبا است. ساختمان هایی با نمای سفید و مناسب برای کارت پستال ها، یک قله آتش فشانی، سواحلی با ماسه های سیاه، سواحل صخره ای سرخ رنگ، مردم محلی مهربان و صمیمی و منظره زیبای غروب آفتاب از سانتورینی یک مقصد ایده آل ساخته است. یک موتور سیکلت اجاره نموده و بخش های مختلف این جزیره را کشف کنید. سانتورینی محل مناسبی برای تمدد اعصاب و غوطه ور شدن در فضای رومانتیک یونانی است. چرا که آرامشی که در این مکان جاری است را شاید در کمترین جایی بتوانید پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

منبع: گردشبان

به "3 جزیره زیبا و بی نظیر در دنیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 جزیره زیبا و بی نظیر در دنیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید