شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز در استان گلستان

به گزارش وبلاگ نوکیا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری منطقه نمونه گردشگری شبنم نوده خاندوز بااعتبار 4میلیارد و 500 میلیون ریال اطلاع داد.

شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز در استان گلستان

به گزارش وبلاگ نوکیا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری روز یکشنبه 31 فروردین 99 به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره نمود و اضافه نمود: در عملیات اجرایی این فاز اجرای محوطه سازی شامل سنگ فرش و دیواره مالون و محوطه سازی سایت پایین دست آبشار انجام خواهد شد.

او ادامه داد: در سنوات قبل این اداره کل اقدام به اجرای محوطه سازی و مبلمان بتنی طرح چوب، سنگ فرش و دیواره مالون راستا دسترسی به آبشار مصنوعی، اجرای اسکلت فلزی آبشار مصنوعی و محوطه سازی اطراف آن و اجرای بخشی از نیلینگ آبشار مصنوعی بااعتبار 11 میلیارد و پانصد میلیون ریال نموده است.

پارک جنگلی شبنم نوده خاندوزاز نقاط دیدنی استان گلستان واقع در شهر نوده خاندوز است. این پارک در مجاور محور مواصلاتی آزادشهر به شاهرود قرار گرفته است و پذیرای مسافران و گردشگران است. این پارک بر فراز تپه ای مشرف به شهر قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا

به "شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک شبنم نوده خاندوز در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید