امین قاسمی نژاد باید امشب فسخ کند ، پنجره باز نشود، چشم استقلال به سهمیه فیفا است خبرنگاران

به گزارش وبلاگ نوکیا، باشگاه استقلال میخواهد در صورت باز نشدن پنجره اش تا انتها امشب، پس از این که وکیل بودوروف تاییدیه دریافت پول را به فیفا ارسال کرد، با استفاده از قانون جذب بازیکن آزاد از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

امین قاسمی نژاد باید امشب فسخ کند ، پنجره باز نشود، چشم استقلال به سهمیه فیفا است خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نوکیا، مدیران استقلال شب گذشته خبر باز شدن پنجره جابجاییی استقلال را دادند اما فیفا هنوز رسما پنجره استقلال را باز ننموده است. مدیران استقلال چند روز پیش پول بودوروف را پرداخت کردند اما این پول به دلیل مشکل در حسابی که بودوروف معرفی نموده، ننشست و برگشت خورد و همین باعث تعویق در پرداخت پول و بسته ماندن پنجره استقلال شد.

امید استقلالی ها به همکاری وکیل بودوروف

استقلالی ها پول بودوروف را دوباره پرداخت کردند اما این پول هنوز در حساب بودوروف ننشسته است و فرصت جابجاییی لیگ ایران هم امشب به خاتمه می رسد و پس از آن تیم ها فقط می توانند بازیکن آزاد جذب نمایند.

تمام امید استقلالی ها این است که وکیل بودوروف همکاری کند و تضمین باشگاه مبنی بر این که پول ظرف چند روز آینده دوباره به حساب معرفی شده از سوی این بازیکن می رود را بپذیرد و تاییدیه دریافت پول را تا یکی دو ساعت آینده به فیفا ارسال کند تا فیفا هم قبل از خاتمه روز 28 اسفند که روز آخر جابجایی نیم فصل ایران است، به فدراسیون فوتبال ایران دستور باز کردن پنجره استقلال را صادر کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد پنجره استقلال بسته می ماند.

نیم نگاه استقلال به سهمیه فیفا و جذب بازیکن آزاد

یکی از مدیران استقلال به خبرنگار طرفداری گفت حتی اگر پنجره هم تا امشب باز نگردد، این پنجره حداکثر تا چند روز دیگر باز می گردد چرا که پرداخت پول بودوروف اجرا شده و حداکثر تا دوشنبه آینده این پول در حساب بازیکن و وکیل اوست و استقلال آن موقع می تواند عرفان گل محمدی، آرمان رمضانی و سعید مهری که با تیم قبلی شان قرارداد را فسخ نموده اند را با استفاده از قانون جذب بازیکن آزاد و سهمیه فیفا به خدمت بگیرد. چرا که این بازیکنان آزاد هستند. بازیکن آزاد به کسی می گویند که تا قبل از بسته شدن پنجره قرارداد خود را فسخ نموده باشد.

امین قاسمی نژاد باید امشب فسخ کند

با این حساب امین قاسمی نژاد هم اگر میخواهد جزو سهمیه آزاد فیفا حساب گردد، باید قراردادش با پدیده را تا قبل از خاتمه امشب فسخ کند و امیدوار باشد استقلالی ها با گذشت چند روز با استفاده از قانون سهمیه فیفا و جذب بازیکن آزاد او را به خدمت بگیرند. البته جذب بازیکن آزاد و سهمیه فیفا در هر فصل محدودیت دارد و آن وقت استقلال باید قید جذب گل محمدی یا مهری را بزند.

به هرحال استقلال امیدوار است امشب پنجره اش باز گردد و به این مسائل نخورد اما اگر پنجره باز نگردد، امید این تیم به استفاده از سهمیه فیفا است. این تیم باید برای استفاده از این سهمیه چند هفته ای منتظر بماند و بازیکنان جدید هم برای بازی کردن انتظارشان کمی طولانی تر می گردد.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امین قاسمی نژاد باید امشب فسخ کند ، پنجره باز نشود، چشم استقلال به سهمیه فیفا است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین قاسمی نژاد باید امشب فسخ کند ، پنجره باز نشود، چشم استقلال به سهمیه فیفا است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید