برف روبی محوطه مرز باشماق در حال اجرا است

به گزارش وبلاگ نوکیا، خبرنگاران/کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: برف روبی محوطه مرز باشماق با وجود تداوم بارش برف در حال اجرا است.

برف روبی محوطه مرز باشماق در حال اجرا است

مدرس گرجی در گفت وگو با وبلاگ نوکیا اظهار کرد: یکی از اولویت های اداره کل راهداری برف روبی محوطه مرز باشماق بود.

وی بیان نمود: با توجه به انبوه ماشین آلات سنگین مستقر در محوطه و پارکینگ ترانزیتی و صادراتی در مرز باشماق، عملیات برف روبی با مشکل روبرو بود، چرا که قدرت مانور زیادی برای ماشین آلات برفروب وجود نداشت و بارش های مستمر نیز این امر را با مشکل بیشتر روبرو می کرد و چندین مرحله راه های درون مرز برف روبی شد.

وی مطرح کرد: در راستای حل مشکل اسکان رانندگان با هماهنگی گمرک باشماق، رستوران های این پارکینگ ها فعال و محل اسکان و خواب مناسب نیز برای رانندگان فراهم شد.

گرجی ادامە داد: از زمان آغاز بارش ها، به رانندگان عزیز به وسیله مسئول اقامتگاه مربوطه اعلام شد که رانندگان وسائطی که بخاری درجا ندارند می توانند بە صورت رایگان اسکان یابند.

وی ادامە داد: در مورد کمبود سوخت وسایط نقلیه متوقف در مرز باشماق نیز با توجه به اینکه در چند روز گذشته ماشین های سنگین برای گرم کردن به صورت درجا کار نموده اند و دچار کمبود سوخت هستند به وسیله مقامات ذیربط در شهرستان مریوان مصوب شد که مشکل سوخت رانندگان عزیز مرتفع گردد.

گرجی گفت: برف روبی محوطه مرز باشماق با وجود تداوم بارش برف در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برف روبی محوطه مرز باشماق در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف روبی محوطه مرز باشماق در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید