بزرگترین مرکز معاینه فنی در تهران ساخته می گردد

به گزارش وبلاگ نوکیا، تهران (پانا) - مرکز معاینه فنی تهران اعلام نموده بزرگترین مرکز معاینه فنی در منطقه 4 ساخته می گردد.

بزرگترین مرکز معاینه فنی در تهران ساخته می گردد

به گزارش ایسنا، حسین مقدم با تأکید بر عدم افزایش تعرفه معاینه فنی با توجه به افزایش هزینه ها و تورم و ایجاد شکاف بین درآمدها و هزینه ها، گفت: با توجه به این موضوع بخش خصوصی تمایلی برای احداث مراکز معاینه فنی ندارد و به علت گرانی زمین در تهران، سرمایه گذاران نسبت به ورود به این بخش اقدام نمی نمایند.

مدیرعامل شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران در ادامه اضافه نمود: قیمت زمین در بعضی نقاط شهر از 100 میلیون تومان عبور نموده که شاید در بعضی شهرستان ها هزینه زمین یک صدم تهران باشد و این موضوع در حالی ست که تعرفه معاینه فنی در تمام شهرستان ها یکسان است و به همین علت اگر کسی در پی احداث مرکز باشد به حواشی شهر مراجعه می نماید.

مقدم با بیان اینکه فیزیک مراکز معاینه فنی تهران منحصر به فرد است و متراژ بعضی مراکز به 10 هزار متر مربع می رسد، تأکید کرد: با این شرایط بخش خصوصی توان این را ندارد که سرمایه گذاری نموده و مبلغ ناچیز معاینه فنی را دریافت کند.

وی درباره چگونگی ورود بخش خصوصی برای ساخت مراکز معاینه فنی، شرح داد: در شهرداری تهران به همه متقاضیان بخش خصوصی در صورت داشتن مدارک، امکانات و شرایط لازم مجوز انجام معاینه فنی می دهیم.

مدیرعامل شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با بیان اینکه بهره برداری سه مرکز بزرگ شهر تهران به وسیله بخش خصوصی انجام می گردد، گفت: مرکز آبشناسان، الغدیر و سراج جزء پرمراجعه نماینده ترین مراکز تهران هستند که به وسیله بخش خصوصی خدمات ارائه می دهند.

مقدم از ساخت بزرگترین مرکز معاینه فنی با مشارکت شهرداری تهران اطلاع داد و اضافه نمود: زمینی در منطقه 4 به صورت BOLT به بخش خصوصی واگذار می گردد که این مرکز با عنوان آسمان آبی شهر تهران برای خدمات رسانی به مردم منطقه ها شرق و شمال شرق تهران احداث خواهد شد؛ مطالعات این طرح اجرا شده و فراخوان آن در سال آینده منتشر خواهد شد.

بنا براعلام سایت شهر، وی اضافه نمود: با توجه به اینکه تعرفه معاینه فنی افزایش نیافته است در حال حاضر زمان خوبی برای انتشار فراخوان نیست و تمایلی از سوی بخش خصوصی برای مشارکت وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بزرگترین مرکز معاینه فنی در تهران ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مرکز معاینه فنی در تهران ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید