تفکرات زیدان و رمزگشایی از فهرست مازاد رئال

به گزارش وبلاگ نوکیا، تهران- خبرنگاران- زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید اگرچه به طور دقیق جزئیات بازیکنان مازاد تیمش را اعلام نکرده اما به شکلی اجتناب ناپذیر نشانه هایی را از خود بروز داده که حاکی از تهیه فهرست پنهانی از خروجی های تابستان امسال است.

تفکرات زیدان و رمزگشایی از فهرست مازاد رئال

به گزارش وبلاگ نوکیا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز سه شنبه نوشت: زیدان فهرست بازیکنان مازاد و بازیکنان خروجی از تیم تحت راهنماییش را به مقامات رئال اعلام نموده اما هنوز به شکلی آشکار و علنی هویت این افراد را تعیین ننموده است.

با این وجود، چه از فهرست 18 نفره ای که برای بازی ها اعلام می گردد، چه با نگاه به ترکیب اصلی که به میدان فرستاده می گردد و چه به وسیله نشانه هایی که در کنفرانس های خبری بروز می نماید؛ زیدان آرام آرام در حال رو کردن فهرست بازیکنان مازاد کهکشانی ها است البته به شکلی کاملا زیر پوستی.

** گرت بیل

بِیل با توجه به آینده ای مبهم در سانتیاگو برنابئو در صدر فهرست زیدان قرار داشته و خود نیز به خوبی از این موضوع مطلع است.

مدیر برنامه های بیل در هشتم آوریل جلسه ای را با خوزه آنخل سانچز مدیر رئال برگزار کرد؛ جلسه ای که در جریان آن حضور نام بیل در فهرست مازاد زیدان به اطلاع وی رسید؛ حتی اگر زیدان کوچک ترین حرفی را به طور علنی در این خصوص مطرح ننموده باشد اما به وضوح می توان فهمید که این همان تصمیمی است که زیزو برای مخفی کردن آن به شدت تقلا می نماید.

بیل در بازی روز گذشته مقابل لگانس تنها 9 دقیقه به میدان رفت!!

** ماریانو دیاز

دیاز که تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 24 میلیون یورو بار دیگر به رئال ملحق شد، در پنج بازی پس از حضور مجدد زیدان روی نیمکت کهکشانی ها در مجموع 30 دقیقه به میدان رفته است.

در واقع، مهاجم اسپانیایی رئال در 2 بازی گذشته این تیم نیز حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نگرفت و با توجه به جستجوی سفیدپوشان برای جذب یک مهاجم نوک تمام عیار، ماندن دیاز در مادرید محتمل به نظر نمی رسد.

** دنی سبایوس

سبایوس هرگز بازیکن مورد علاقه زیدان نبوده و این موضوع را در نخستین دوره حضورش روی نیمکت کهکشانی ها به وضوح نشان داد و به نظر نمی رسد که مرد فرانسوی در دومین دوره خود در تیم پایتخت نشین اسپانیا نظر خود را تغییر داده باشد.

اگرچه سبایوس در بازی رئال مقابل اوئسکا 90 دقیقه بازی کرد اما به غیر از این مورد، تنها حضور وی در 5 بازی اخیر رئالی ها تحت راهنمایی زیدان تنها به 30 دقیقه بازی در برابر سلتا ویگو محدود می گردد.

** مارکوس یورنته

پس از بازگشت زیدان، تنها مشارکت یورنته در بازی های رئال به 79 دقیقه بازی مقابل اوئسکا مربوط می گردد؛ در حقیقت، مصدومیت موجب شد تا وی بازی مقابل تیم های ایبار و والنسیا را از دست داده و در بازی بعد مقابل لگانس به تعویضی غیر ضروری تبدیل گردد.

یورنته یکی از معدود بازیکنانی است که زیزو به طور علنی در خصوص آینده وی در رئال صحبت و جدایی وی را در تابستان از جمع کهکشانی ها قویا تایید نموده است.

** براهیم دیاز

خرید ژانویه مادریدی ها از منچسترسیتی ظاهرا هیچ جایی در برنامه های زیدان نداشته و گواه این موضوع حضور 65 دقیقه ای وی در ترکیب رئال پس از بازگشت اسطوره تیم ملی فرانسه است (64 دقیقه مقابل اوئسکا و یک دقیقه مقابل ایبار).

انتظار می رود این هافبک اسپانیایی برای فصل آینده و به منظور کسب تجربه و فرصت بازی کافی، به طور قرضی به باشگاه دیگری فرستاده گردد.

علاوه بر بازیکنان مذکور که زیدان شواهدی ملموس از عدم تمایلش برای داشتن آنها در فصل 2019 - 2020 بروز داده است؛ بازیکنان دیگری نیز وجود دارند که آینده آنها در مادرید به شکلی نگران کننده در هاله ای از ابهام قرار گرفته است که از جمله مهم ترین آنها می توان به مارسلو، ایسکو و تونی کروس اشاره نمود.

مارسلو و ایسکو عمده تلفات دوران حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال محسوب شده و اگرچه اوضاع آنها پس از آمدن زیدان بهبود پیدا نموده اما ستاره های اسبق همچنان در بستن دهان منتقدان ناکام مانده اند.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

به "تفکرات زیدان و رمزگشایی از فهرست مازاد رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفکرات زیدان و رمزگشایی از فهرست مازاد رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید