ثمربخش: اعضای مجمع به برنامه رای می دهند نه به سلایق شخصی، سال جاری نمی توانیم میزبانی بگیریم

به گزارش وبلاگ نوکیا، عضو مجمع فدراسیون کشتی گفت: قرار نیست براساس سلایق شخصی خودمان رای بدهیم، باید به برنامه رای داد، برنامه ای عملی که با شرایط مالی و اجتماعی کشور قابل اجرا باشد.

ثمربخش: اعضای مجمع به برنامه رای می دهند نه به سلایق شخصی، سال جاری نمی توانیم میزبانی بگیریم

اصغر ثمربخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نوکیا در مورد اینکه آیا بعد از انجام ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، آنها دیدار یا رایزنی ای با اعضای مجمع داشته اند، گفت: نه، چنین اتفاقی نیفتاده چون قرارمان این بود که بعد از تایید صلاحیت ها، نامزدهایی که علاقه مند به حضور در انتخابات بودند برنامه های شان را ارائه نمایند.

وی ادامه داد: ما دیدار و صحبتی با کاندیداها نداشتیم چون قرار است یک شیوه واحد را دنبال کنیم و آن هم این است که نامزدها برنامه های شان را ارائه دهند و ما آنها را آنالیز نموده و در مورد رئیس بعدی فدراسیون به نقطه نظری مشترک برسیم و از بین آنها یک نفر انتخاب گردد. قرار نیست براساس سلایق شخصی خودمان رای بدهیم، باید به برنامه رای داد، برنامه ای عملی که با شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور قابل اجرا باشد. این موضوع هم که یکی از کاندیداها به استانی برود، دلیل بر رایزنی و تغییر نظر اعضای مجمع نیست، چون اصلا قرار نیست رای ها سلیقه ای باشد، قرار است منافع کشتی مد نظر قرار بگیرد.

رئیس هیئت کشتی مازندران در مورد اینکه درخواستی برای میزبانی از مسابقات آینده نداشته اند، گفت: با این شرایط اقتصادی همین که بتوانیم برنامه های داخلی خودمان را دنبال کنیم، خیلی خوب است، دیگر نمی توانیم هیچ میزبانی ای بگیریم و مسابقه برگزار کنیم. وضعیت اقتصادی ما مثل همه فدراسیون است، مثل همه جا، باید کوشش کنیم با حمایت اسپانسرمان که بدون چشمداشت همواره تکیه گاه ما بوده، کارها را پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ثمربخش: اعضای مجمع به برنامه رای می دهند نه به سلایق شخصی، سال جاری نمی توانیم میزبانی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثمربخش: اعضای مجمع به برنامه رای می دهند نه به سلایق شخصی، سال جاری نمی توانیم میزبانی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید