ستاری: بخش عمده علوم شناختی در درون علوم انسانی واقع شده است

به گزارش وبلاگ نوکیا، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: علوم شناختی علمی است که می تواند قدرت تصمیم گیری را تقویت کند، این فرایند می تواند در رشد و پیشرفت به کارخانجات کمک کند.

ستاری: بخش عمده علوم شناختی در درون علوم انسانی واقع شده است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نوکیا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جلسه شورای دانشگاه علامه طباطبایی که صبح امروز در مرکز رشد برگزار شد؛ گفت: دانشگاه علامه در مرحله اول برای ایجاد فضای مناسب و گسترش مراکز خود باید مجوز های لازم را برای احداث مراکز نو آوری دریافت کند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که شرکت های نوآوری از اهمیت زیادی در رشد علمی قرار دارند باید جدی گرفته شوند در حال حاضر معاونت علمی و فناوری مبلغ 10میلیارد تومان را برای توسعه فضای مورد نیاز دانشگاه کمک میکنم تا بتوانیم در توسعه و گسترش علوم انسانی و علوم شناختی شاهد دستاورد و رشد علمی بیشتر باشیم.

ستاری ادامه داد: بخش عمده علوم شناختی در درون علوم انسانی است که از نظر اقتصادی جایگاه بالایی دارد و باید همه مراکز علمی و دانشگاه ها به آن توجه کنند. به طور مثال روش های دروغ سنجی که علوم شناختی طراحی کرده و پلیس از آن استفاده می کند نمونه کوچکی از دستاوردهای علوم شناختی است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: علوم شناختی علمی است که می تواند قدرت تصمیم گیری را تقویت کرده در واقع این فرایند می تواند به کارخانجات برای رشد و پیشرفت کمک کند. خوشبختانه دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه علوم انسانی پیشرو است که باید خود را در علوم انسانی پیشرو نگه دارد.

ستاری گفت: بخش های موفقی داشتیم که در انجام فعالیت های نوآورانه قابل تامل است به طوری که در 5سال اخیر اتفاقات خوبی را در نوآوری انجام دادیم که در این زمینه دانشگاه علامه طباطبایی می تواند با استخراج پیشرفت ها و دستاوردهای مراکز رشد و نوآوری آنها را مورد بهره برداری قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "ستاری: بخش عمده علوم شناختی در درون علوم انسانی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: بخش عمده علوم شناختی در درون علوم انسانی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید