لایحه جامع روزنامه نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت تصویب شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر حل و فصل مسائل و دغدغه های کهنه اهالی رسانه از تصویب لایحه جامع روزنامه نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت اطلاع داد.

لایحه جامع روزنامه نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت تصویب شد

به گزارش تسنیم، محمد مهدی اسماعیلی امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در تالار وحدت اظهار کرد: همیشه طی یک سال گذشته در کوشش بوده ایم تا مسائل قدیمی و کهنه اهالی رسانه را حل و فصل کنیم که بر همین اساس، لایحه جامع روزنامه نگاری را در کمیسیون فرهنگی دولت به تصویب رسانده ایم و امیدواریم با تصویب نهایی این لایحه در هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی شاهد تحول اساسی در عرصه روزنامه نگاری و برطرف تمامی موانع و مسائل پیش روی اهالی رسانه باشیم.

وی بعلاوه به بسته حمایتی دولت مردمی ویژه وبلاگ نوکیا اشاره و توضیح داد: رییس جمهور در این خصوص در 13 بند دستور ویژه داده تا بتوانیم با وزارتخانه های مختلف تفاهمنامه های اجرایی آن را به خاتمه برسانیم.

اسماعیلی با گرامیداشت یاد و خاطره وبلاگ نوکیا و روزنامه نگاران فقید گفت: شخص رئیس جمهور انقلابی و مکتبی همیشه اهتمام ویژه ای نسبت به برطرف مسائل اهالی رسانه دارد و در جلسه اخیر هیئت دولت از جایگاه وبلاگ نوکیا تجلیل ویژه ای به عمل آوردند.

وی به اهتمام سایر وزارتخانه ها برای تجلیل از اهالی رسانه اشاره نمود و گفت: از وزرای محترم ارتباطات، صمت و اقتصاد بابت اجرای تفاهم نامه بسته حمایتی از وبلاگ نوکیا و تدارک هدایایی جهت تجلیل از وبلاگ نوکیا و روزنامه نگاران قدردانی می کنم و به زودی جزییات این هدایا از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: فرارو

به "لایحه جامع روزنامه نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه جامع روزنامه نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید