لیگ ملت های والیبال، دستیابی به امتیاز سی ام با شکار آسان کانگوروها، پیشتازی شاگردان کولاکوویچ همچنان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ نوکیا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت های 2019 راحت تر از آنچه تصور می شد مقابل استرالیا به رجحان رسید.

لیگ ملت های والیبال، دستیابی به امتیاز سی ام با شکار آسان کانگوروها، پیشتازی شاگردان کولاکوویچ همچنان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ نوکیا، ملی پوشان والیبال ایران از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در دومین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت های 2019 در سالن حسین رضازاده اردبیل به مصاف استرالیا رفتند و مقتدرانه به رجحان 3 بر صفر دست یافتند. شاگردان کولاکوویچ در ست های اول تا سوم به ترتیب با نتایج (25 بر 19)، (25 بر 19) و (25 بر 14) پیروز شدند.

سعید معروف، امیر غفور، فرهاد قائمی، جواد معنوی نژاد، علی شفیعی، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) بازیکنان شروع کننده ایران در بازی مقابل حریف سنتی والیبال مان بودند. کولاکوویچ در این بازی به دو دریافت کننده اصلی خود یعنی عبادی پور و فیاضی استراحت داد. بازی با رجحان 3 بر صفر استرالیا شروع شد و جواد معنوی نژاد هم اعتمادبه نفس لازم را نداشت، ولی چهار سرویس بدون بازگشت امیر غفور، جریان بازی را کاملاً عوض کرد. اشتباهات معنوی نژاد در ست اول باعث شد کولاکوویچ از میلاد عبادی پور به جای او استفاده کند، اما معنوی نژاد در خاتمه ست به جای خود برگشت، ستی که ایران آن را 25 بر 19 برد.

استرالیا که از دو بازیکن اصلی خود در بازی مقابل ایران استفاده نمی کرد در ست دوم هم حرفی برای گفتن مقابل اسپک های قدرتمند ایران نداشت. اشتباهات بازیکنان استرالیا هم مزید بر علت شد تا اختلاف امتیازات زیاد گردد. امیر غفور در این ست هم نشان داد که پس از یک فصل بازی در ایتالیا، چقدر پیشرفت نموده است. امتیاز 25 ست دوم توسط دفاع روی تور اصغر مجرد برای ایران به دست آمد تا این ست نیز مانند ست اول 25 بر 19 به سود ایران تمام گردد.

شروع طوفانی ایران در ست سوم باعث شد تا نخستین وقت استراحت فنی در پوئن 8 بر 2 به سود ایران رقم بخورد. دفاع روی تور کاملاً برتر از سوی بازیکنان ایران و بازی بسیار پراشتباه از بازیکنان استرالیا، دلیل یکطرفه شدن این بازی و کسب پیروزی ارزشمند برای ایران بود. ست سوم این بازی با نتیجه 25 بر 14 به سود ایران تمام شد و شاگردان کولاکوویج 3 بر صفر پیروز شدند. تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل استرالیا 30 امتیازی شد تا همچنان صدرنشین جدول رده بندی لیگ ملت های 2019 باشد.

پیش از شروع این بازی علاوه بر آذربایجان، اردبیل و علی دایی نیز تشویق شدند.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران هم مانند دیدارهای گذشته با تمرین دهنده اختصاصی خود را برای بازی آماده کرد.

تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم و آخر هفته چهارم لیگ ملت ها از ساعت 18:30 فردا (یکشنبه) به مصاف فرانسه می رود. دیدارهای هفته پنجم این مسابقات در بلغارستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ ملت های والیبال، دستیابی به امتیاز سی ام با شکار آسان کانگوروها، پیشتازی شاگردان کولاکوویچ همچنان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال، دستیابی به امتیاز سی ام با شکار آسان کانگوروها، پیشتازی شاگردان کولاکوویچ همچنان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید