نساجی از هر حریفی خطرناک تر است، فکری باید هوشیار باشد

به گزارش وبلاگ نوکیا، مهدی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران و در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان در ملاقات برابر نفت مسجد سلیمان به یک تساوی دست پیدا کردند. البته استقلال خوش شانس بود که سایر تیم ها نتایج عجیبی را به دست آورده و همچنان استقلال صدرنشین لیگ باقی مانده است.

نساجی از هر حریفی خطرناک تر است، فکری باید هوشیار باشد

وی اضافه کرد: صنعت نفت از پس مس رفسنجان بر نیامد و سپاهان هم در یک ملاقات بسیار عجیب مغلوب شهر خودرو شد تا استقلال همچنان در صدر جدول باقی بماند.

فنونی زاده توضیح داد: آدینه استقلال باید به مصاف نساجی برود. تیمی که حتی با تغییر سرمربی هنوز نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. البته جلالی سرمربی پخته و با تجربه ای است و به طور حتم برنامه های زیادی برای موفقیت نساجی قائم شهر دارد و حتماً به دنبال این است که بتواند استارت موفقیت اش را برابر استقلال بزند. آنها نمی خواهند در این ملاقات هم بازنده باشند و این موضوع می تواند برای استقلال درد سر ساز گردد. زیرا تیم هایی که در شرایط سخت قرار دارند از هر حریفی خطرناک ترند و اگر استقلال آنها را دست کم بگیرد به طور حتم چوب این اشتباهش را خواهد خورد.

وی اضافه کرد: آبی پوشان نمایش قابل قبولی برابر نفت داشتند. باید بگوییم بدشانس هم بودند که سه بار توپشان به تیر دروازه برخورد کرد ولی به گل تبدیل نشد. شاید اگر یکی از آن توپ ها وارد دروازه می شد، استقلال سه ا متیاز را کسب نموده بود و شرایط برایش بهتر می شد.

هافبک سابق استقلال اعلام کرد: فکری باید هوشیار باشد. این روزها او از هر طرف تحت فشار است که تمرکز او را بر هم می زند. البته او سالها در استقلال حضور داشته و می داند کار کردن در این تیم سخت است. اما فشارها آنقدر زیاد شده که حتی باعث خواهد شد که او تمرکز خود را از دست بدهد.

فنونی زاده در مورد نبود یک هافبک بازی ساز در استقلال گفت: آبی پوشان به یک بازیکن احتیاج دارند که بتواند در میانه میدان هم تیم را رهبری کند و هم با بازی سازی اش، مهاجمان رادر موقعیت گل قرار دهد. با توجه به اینکه استقلال در گروه سختی هم در لیگ قهرمانان قرار گرفته باید هرچه زودتر مسئولان باشگاه با همکاری کادر فنی به فکر جذب یک بازیکن توانمند باشند.

وی در خاتمه و در مورد گروه سخت استقلال در لیگ قهرمانان، گفت: در چند دوره ای که از لیگ قهرمانان می گذرد، استقلال همواره در گروه های سخت قرار گرفته است. البته این گروه ها همواره بازی هایشان جذاب است اما اگر آبی پوشان می خواهند با قدرت در لیگ سال جاری حاضر شده و به مرحله بعد صعود کند باید نقاط ضعف خود را ترمیم نمایند تا بتوانند در لیگ قهرمانان عملکرد موفقی داشته باشند در غیر این صورت به راحتی حذف خواهند شد و باید به انتظار بنشینیم که در سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نساجی از هر حریفی خطرناک تر است، فکری باید هوشیار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی از هر حریفی خطرناک تر است، فکری باید هوشیار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید