وزنه برداری قهرمان دنیا، هاشمی در یک ضرب نقره گرفت، بیرالوند چهارم شد

به گزارش وبلاگ نوکیا، علی هاشمی به مدال نقره حرکت یک ضرب در دسته 102 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری قهرمانی دنیا دست یافت.

وزنه برداری قهرمان دنیا، هاشمی در یک ضرب نقره گرفت، بیرالوند چهارم شد

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ نوکیا از ترکمنستان، رقابت های وزنه برداری قهرمانی دنیا در عشق آباد بعدازظهر امورز (پنج شنبه) با برگزاری مسابقه دسته 102 کیلوگرم مردان ادامه یافت.

در این رقابت علی هاشمی و رضا بیرالوند به همراه 8 وزنه بردار از کشورهای قزاقستان، ازبکستان، اسلواکی، گرجستان، ژاپن، روسیه و اوکراین (2 نفر) کار خود را در حرکت یک ضرب شروع کردند.

علی هاشمی در نخستین کوشش خود وزنه 172 کیلوگرمی را مهار که و آن را به درستی بالای سر نگه داشت. وی در بار دوم وزنه 177 کیلوگرمی را انتخاب کرد و موفق به مهار صحیح آن شد. هاشمی در کوشش سوم در مهار وزنه 179 کیلوگرمی موفق عمل کرد و با همین رکورد به مقام دومی رسید و صاحب مدال نقره حرکت یک ضرب شد.

همچنین رضا بیرالوند در کوشش اول خود موفق به مهار وزن 166 کیلوگرمی شد. وی در کوشش دوم وزنه 172 کیلوگرمی را مهار کرد و در کوشش سومش نیز در مهار وزنه 175 کیلوگرمی موفق ظاهر شد. بدین ترتیب بیرالوند با ثبت رکورد 175 کیلوگرمی در حرکت یک ضرب در رده چهارم این حرکت نهاده شد و از دستیابی به مدال بازماند.

در انتها حرکت یک ضرب، نماینده ازبکستان ضمن شکستن رکورد جوانان دنیا، اول شد و ورزشکاری از اوکراین در رده سوم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وزنه برداری قهرمان دنیا، هاشمی در یک ضرب نقره گرفت، بیرالوند چهارم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمان دنیا، هاشمی در یک ضرب نقره گرفت، بیرالوند چهارم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید