کشتی و حاشیه هایی که سرانجام ندارد ، بلبشو

به گزارش وبلاگ نوکیا، با افشاگری سرمربی تیم ملی کشتی آزاد مسائل کشتی وارد فایی جدید شده است. دادان اطلاعات به نهادهای بین المللی ظاهرا از فاز تهدید خارج و حالا در مرحمله عملیاتی شدن است.

کشتی و حاشیه هایی که سرانجام ندارد ، بلبشو

اظهارات غلامرضا محمدی درباره اتفاقات جام ساساری، ماجرای دیسکالیفه شدن محمدباقر یخکشی را به فضای دیگر برد و حالا این سوال مهم را به وجود می آورد که وقتی در یک تورنمنت ساده و معمولی این همه مشکل به وجود می آید، آیا نباید نگران مسابقات مهمی چون رقابت های جهانی بود؟ یک تورنمنت و هزار و یک حرف متفاوت که اصلا هم معلوم نیست کدام یک راست می گویند و کدام یک دروغ و در چنین فضایی آیا نباید منتظر یک فاجعه بزرگ در مسابقات جهانی بود؟ فدراسیون کشتی 7 سال در اختیار رسول خادم بود و بعد هم که شش ماه توسط بنی تمیم اداره شد اما حالا به جا مانده از مدیریت آنها یک بلبشوی به تمام معنا است. به هم ریختگی های کشتی از روابط بین الملل سر باز نموده است اما حتما در بخش های دیگر هم به هم ریختگی های زیادی وجود دارد که شاید مسائل اقتصادی بخش مهم دیگری باشد؛ یک به هم ریختگی کامل که می تواند آسیب های زیادی را در سال های آینده به وجود آورد.

اینکه امروز سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به صراحت بخشی از باقیمانده مدیریت قبلی را متهم به ارسال اخبار کشتی ایران به نهاد های بین المللی می نماید، نگرانی های مهمی را برای جامعه کشتی به وجود می آورد اما این نگرانی مهم و بزرگ تنها دغدغه مهم باقیمانده از مدیریت قبلی است؟ حالا که سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خیلی صریح و جدی اعلام می نماید که علاوه بر رقبای کشتی ایران در سطح بین الملل باید مراقب داخلی ها هم بود، آیا واقعا نباید پرسید که این داخلی ها چه کسانی هستند و آیا باید پذیرفت که همه مسائل از همین خانمی که غلامرضا محمدی نام او را در کنفرانس خبری گفت، ایجاد شده است؟ یا افراد دیگری هم در پشت پرده هستند؟ آیا نباید از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان خواست که برای یک بار هم که شده پیگیر صحت و سقم این ادعاها باشند؟

خانمی که یک بار هم توسط بنی تمیم سرپرست وقت فدراسیون برکنار شد و سپس در آخرین روزهای حضور بنی تمیم دوباره به کار قبلی خود برگشت، در این ماه های اخیر نامش خیلی بر سر زبان ها افتاده و از نامه لالوویچ گرفته تا همین آیین نامه ای که عنوان شده ترجمه نشده بود، یک ربطی به او پیدا نموده است اما اگر این تصور وجود داشته باشد که همه این مسائل به وجود آمده برای کشتی در ماه های اخیر، کار او بوده به نظر یک گمراهی تمام است.

باید برای خروج از این مسائل به سراغ سرشاخه اصلی رفت و متوجه این شد که آب از کجا گل آلود شده است. منافع چه کسی و کسانی در این بلبشوی کشتی تامین می گردد که چنین فضایی را به وجود آورده اند؟ برای خروج از این گرفتاری ها شاید یک راهکار وجود داشته باشد و آن هم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی است؛ انتخاباتی که معلوم نیست چرا هر روز به امروز و فردا می افتد.

منبع: ایران ورزشی

به "کشتی و حاشیه هایی که سرانجام ندارد ، بلبشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی و حاشیه هایی که سرانجام ندارد ، بلبشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید