گوشی های پرچمدار ZTE Axon 40 با بلندگوهای شگفت انگیز!

به گزارش وبلاگ نوکیا، در بازار به شدت رقابتی پرچمداران، شرکت ZTE با ارائه قابلیت های سطح بالا از جمله استفاده از نسل جدیدی از بلندگو های استریو برای گوشی های Axon سری 40 میخواهد از رقیبان خود پیشی بگیرد.

گوشی های پرچمدار ZTE Axon 40 با بلندگوهای شگفت انگیز!

به گزارش وبلاگ نوکیا، سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی رقابت سختی برای کنار زدن رقیبان خود و ارائه برترین پرچمدار 2022 دارند. برای رسیدن به این هدف و قرار گرفتن در صدر گوشی های پرچمدار، ضروری است که سازندگان این دستگاه ها امکانات جانبی کاربردی و جذابی به گوشی های پرچمدار خود اضافه نمایند. راه اندازی دوربین سطح بالا، نمایشگر های AMOLED باکیفیت و با نرخ تازه سازی بالا و البته مجموعه ای از بلندگو های بسیار شاخص برای لذت بردن مستمع می تواند در جذب کاربران به پرچمداران نو تاثیر به سزایی داشته باشد.

اگر چیزی که در پی آن هستید یک جفت بلندگوی شاخص در گوشی هوشمند پرچمدارتان باشد، محصول نو ZTE احتمالا همان دستگاهی است که نیاز دارید. این شرکت قرار است پرچمداران سری ZTE Axon 40 خود را در ماه مه 2022 در چین عرضه کند.

شرکت ZTE به تازگی تیزر دیگری را برای عرضه سری آینده ZTE Axon 40 خود در چین منتشر نموده است و پوستر تیزر نشان می دهد که سری Axon 40 قرار است نسل نو بلندگو های استریوی این شرکت را ارائه دهد. این پوستر نشان می دهد که نسل بعدی بلندگو های استریو احتمالا یک تجربه صوتی غیرعادی و شگفت انگیز را ارائه دهند، زیرا سری Axon 40 از فناوری Snapdragon Sound و فناوری صدای dtsX Ultra Qualcomm در بلندگو های دستگاه پرچمدار خود استفاده نموده است. برند ZTE حتی تجربه صوتی را به عنوان یک تجربه رعد و برق تکان دهنده توصیف می نماید.

همانطور که هفته گذشته اعلام شد مدل رده بالای سری Axon 40، یعنی گوشی ZTE Axon 40 Ultra دارای تنظیمات دوربین سه گانه شامل سه لنز 64 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی یک لنز واید اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX787 با پشتیبانی از قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر)، سنسور ثانویه یک لنز 64 مگاپیکسلی فوق عریض OmniVision OV64GB و سنسور سوم یک لنز زوم تله فوتو 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64GB با پشتیبانی از قابلیت OIS است.

از دیگر ویژگی های برجسته سری ZTE Axon 40 می توان به فناوری نو دوربین سلفی زیر صفحه نمایش ZTE، صفحه نمایش تخت تمام صفحه با نسبت نمایشگر به بدنه 100 درصد و پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 اشاره نمود.

سری ZTE Axon 40 قرار است در تاریخ 9 مه (19 اردیبهشت) ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی در بازار عرضه گردد. در روز های آینده خبر های بیشتری در خصوص این سری پرچمدار در اختیار شما قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی های پرچمدار ZTE Axon 40 با بلندگوهای شگفت انگیز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های پرچمدار ZTE Axon 40 با بلندگوهای شگفت انگیز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید